مهاباد- ايرنا- رييس انجمن سينماي جوانان مهاباد گفت: فيلم يكي از هنرمندان فيلمساز اين شهرستان به سي و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران راه يافت.

رحيم بايزيدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين فيلمساز مهابادي كيوان فهيمي نام دارد و فيلم كوتاه وي به عنوان «استاديوم» براي حضور در اين جشنواره پذيرفته شد.
وي افزود: بيش از پنج هزار اثر از 121 كشور جهان در چهار بخش اصلي مستند، داستاني، انيميشن و تجربه گرا به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود و فيلم كوتاه داستاني استاديوم با 108 فيلم داستاني ديگر رقابت خواهد كرد.
بايزيدي اظهار داشت: اين فيلم كوتاه 15 دقيقه اي روايت پسر نوجواني است كه براي رفتن به استاديوم در خودرو پدرش پنهان مي شود اما پدر به استاديوم نمي رود و درگير يك سري ماجرا مي شود.
وي افزود: كيوان فهيمي كارشناس ارشد كارگرداني تئاتر و مدرس كارگاه فيلمسازي تجربه گراي انجمن سينماي جوانان مهاباد است كه فعاليت خود را از سال 1376 با توليد فيلم كوتاه از سينماي جوانان مهاباد آغاز كرد و هم اكنون توليد 6 فيلم كوتاه داستاني را در كارنامه خود دارد.
بايزيدي بيان كرد: اين فيلم كوتاه در جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان امسال نيز توانسته بود به بخش مسابقه راه پيدا كند.
وي گفت: اين كارگردان مهابادي در جشنواره بين المللي فيلم رشد نيز توانست جايزه نخست بخش مستند اين جشنواره را با فيلم «اچ آي وي» به خود اختصاص دهد.
به گزارش ايرنا سي و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كوتاه تهران به دبيري سيد صادق موسوي در تاريخ 18 تا 23 آبان جاري در تهران برگزار مي شود.
انجمن سينماي جوانان مهاباد يكي از انجمن هاي فعال در زمينه فيلمسازي و مشاغل سينمايي است كه با سابقه 32 ساله در جنوب آذربايجان غربي فعاليت مي كند.
6185/3072