اهواز – ايرنا – مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: حضور ايگور استيماچ سرمربي 2 فصل گذشته سپاهان در تيم فولاد خوزستان شايعه بوده و آن را تكذيب مي كنم.

حبيب رضايي روز سه شنبه در حاشيه مراسم افتتاحيه ورزشگاه فولاد خوزستان در خصوص اين موضوع كه آيا مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با ايگور استيماچ به عنوان سرمربي جديد اين تيم در حال مذاكره هستند به خبرنگار ايرنا گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد و من ناراحت هستم كه چرا هر خبري در فضاي مجازي نشر داده مي شود، ما اصلا با استيماچ حرفي نزديم چه برسد به اين كه بخواهيم با او مذاكره كنيم.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به اين پرسش كه آيا باشگاه با يحيي گل محمدي مذاكراتي داشته است گفت: خير با اين مربي صحبتي نكرديم اما متاسفانه در فضاي مجازي عنوان مي شود كه باشگاه فولاد خوزستان قصد به كارگيري يحيي گل محمدي را دارد.
وي با اشاره به اين كه براي نيم فصل تيم خود را تقويت خواهيم كرد گفت: بنا داريم در نيم فصل صد در صد بازيكن جذب كنيم اما با توجه به هزينه هاي باشگاه تنها بازيكن داخلي جذب خواهيم كرد.
به گزارش ايرنا كلنگ احداث ورزشگاه فولاد آرنا، پيشرفته‌ترين ورزشگاه ايران از سال 1387 به زمين زده شد؛ اين ورزشگاه در زميني به مساحت 22 هكتار و با هزينه‌اي بالغ بر يك هزار و 500 ميليارد ريال (بدون احتساب توقفگاه اختصاصي و جاده‌هاي دسترسي، استخر، زمين تمرين و سالن تكنيك) بنا شده است.
فاصله نزديك سكوها به زمين چمن با توجه به نبود پيست تارتان از ويژگي‌هاي بارز آن محسوب مي شود. همچنين از ويژگي‌هاي اصلي اين ورزشگاه مي‌توان به مسقف بودن آن و بهره‌مندي از چمن خارجي اشاره كرد. تكنولوژي ساخت اين ورزشگاه 27 هزار نفري كه چادرهاي سقف آن از اروپا خريداري شده است، از كشور آلمان گرفته شده است.
9879/6064