شهركرد- ایرنا- مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی دهستان موگویی شهرستان كوهرنگ كه به علت ریزش برف از سمت این استان مسدود شده است، از سمت جاده 'بزنوید 'شهرستان الیگودرز لرستان باز است.

ستار فرهادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاكید كرد: بارش های استان كه از روز پنجشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد در شهرستان كوهرنگ و ارتفاعات به صورت برف بود و باعث شد ارتباط مسیر گردنه عسل كشان در مسیر چلگرد به دهستان موگویی قطع شود.
وی افزود: اهالی 15 روستای دهستان موگویی می توانند از جاده ارتباطی این دهستان به بزنوید شهرستان الیگودرز در استان لرستان رفت و آمد كنند.
فرهادی تصریح كرد: عملیات بازگشایی راه های روستاهای بخش بازفت شهرستان كوهرنگ از سوی نیروهای راهداری، امدادی و فرمانداری در حال بازگشایی انجام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز از اسكان موقت700 مسافر در محور تونل كارون 4 در مسیر استان خوزستان خبر داد.
سید احمد مرتضوی فر افزود: در پی ریزش سنگ، 6 اكیپ هلال احمر شامل 21 امدادگر و 6 دستگاه خودرو از پنجشنبه شب تا صبح امروز جمعه به محل اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، ارتفاع برف در شهر چلگرد مركز این شهرستان 20 سانتیمتر و در گردنه ها 50 سانتیمتر است.
چلگرد مركز شهرستان كوهرنگ در 90 كیلومتری شهركرد قرار دارد.
دهستان موگویی در شهرستان كوهرنگ بیش از 4 هزار نفر جمعیت دارد كه در 6 ماه دوم سال منطقه برف گیر می شود، تونل كارون 4 نیز در 180 كیلومتری شهركرد واقع است.
7362/2097