تهران- ايرنا- «وين روني» مهاجم تيم ملي انگليس كه در بازي دوستانه اخير اين تيم مقابل آمريكا از فوتبال ملي خداحافظي كرد، در اظهار نظري از حسادت هم تيمي هاي سابق خود در تيم ملي كشورش نسبت به موفقيت هاي كنوني سه شيرها پرده برداشت.

به گزارش ايرنا، خبرگزاري «پرس اسوسيشن» روز يكشنبه نوشت: كاپيتان سابق سه شيرها در دوران اوج بازي خود در تيمي عضويت داشت كه در آن زمان با عنوان «نسل طلايي» شناخته مي شد؛ تيمي مستعد كه البته موفق نشد قابليت هاي خود را به طور تمام و كمال به منصه ظهور بگذارد و در نتيجه فراتر از مرحله يك چهارم جام جهاني را نديد.
حالا پس از اينكه تيم ملي انگليس تابستان امسال موفق شد به نيمه نهايي جام جهاني 2018 روسيه راه يافته و در نهايت با پذيرفتن شكست مقابل بلژيك عنوان چهارم را به خود اختصاص دهد؛ آقاي گل سه شيرها اذعان داشت كه برخي از ستاره هاي بازنشسته تيم ملي انگليس قادر نيستند با موفقيت هاي اخير اين تيم كنار بيايند. روني با 53 گل، پنجشنبه هفته گذشته آخرين بازي ملي خود را انجام داد و با پيروزي سه بر صفر انگليس در ديدار دوستانه مقابل آمريكا با خاطره اي خوش چهارگوش مستطيل سبز را بوسيد.
روني در اين خصوص اظهار داشت: در گفت و گو با برخي از بازيكنان سابق تيم ملي به اين نتيجه رسيدم كه آن ها نمي توانند با عملكرد خوب سه شيرها كنار بيايند.
وي ادامه داد: اين نگاه غلط است، من مثل آنها فكر نمي كنم و از حالا به بعد هوادار تيم ملي كشورم هستم. از صميم قلب مي خواهم كه انگليس موفق شود. هميشه از اينكه در تيم ملي انگليس بازي مي كنم احساس غرور مي كردم و خواهم كرد.
كاپيتان سابق سه شيرها تصريح كرد: فرصت بازي براي انگليس براي من هم فراهم شد و به سهم خودم به تيم ملي كمك كردم. از حالا به بعد مشتاقانه در انتظار موفقيت و پيشرفت آينده اين تيم خواهم نشست.
ورزشي**3991**1584