شهركرد- ایرنا- فرماندار كوهرنگ گفت: راه ارتباطی 30 روستای این شهرستان كه بر اثر بارش برف بسته شده بود، با تلاش 72 ساعته اكیپ های راهداری بازگشایی شد.

مرتضی زمانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های اخیر كه منجر به بارش 50 سانتیمتری برف در ارتفاعات شهرستان و 15 سانتیمتر در شهر چلگرد شده بود، راه ارتباطی چمن گلی و 5 روستای منطقه سه جو گاو شیر در بخش بازفت، 9 روستای منطقه لبد و 15 روستای دهستان موگویی را روز جمعه مسدود كرد.
وی ادامه داد: اگرچه هر ساله با نخستین بارش برف، راه ارتباطی این مناطق با مركز شهرستان قطع می شود، اما قبل از ورود به فصل سرما، موادغذایی، سوخت نفت سفید برای مردم این مناطق تامین و ذخیره سازی می شود.
زمانپور تصریح كرد: هم اینك تردد در این محورها به حالت عادی بازگشته است.
فرماندار شهرستان كوهرنگ همچنین از بازگشایی گردنه عسل كشان خبر داد و گفت: مردم مناطق دهستان موگویی و به ویژه سرآقاسید علاوه بر مسیر بزنوید لرستان و فریدونشهر اصفهان، می توانند از طریق گردنه عسل كشان نیز با مركز شهرستان ارتباط داشته باشند.
به گزارش ایرنا، دهستان موگویی به همراه روستاهای بخش بازفت دارای جمعیتی بیش از 5 هزار نفر با بارش برف زمستانی، راه ارتباطی این روستاها با مركز شهرستان قطع می شود.
چلگرد مركز شهرستان كوهرنگ در حدود 90 كیلومتری شهركرد قرار دارد.
7363/2097