تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

تهران- ايرنا- قطعي اينترنت ADSL (واي فاي) مخابرات، اينترنت همراه اپراتورهاي ايرانسل و همراه اول و نيز بروز اختلال در آنتن دهي تلفن همراه اين شركت ها طي برخي روزهاي هفته جاري اعتراض شهروندان فيروزكوهي استان تهران را به دنبال داشت.

به گزارش ايرنا شهرستان فيروزكوه از ظهر يكشنبه هفته جاري(27 آبان) با قطع آنتن اپراتورهاي ايرانسل و همراه اول و نيز اينترنت مخابرات مواجه بود.
قطعي اينترنت ايرانسل و شركت مخابرات تا پايان يكشنبه شب مرتفع شد و آنتن كاربران بازگشت اما مشكل اپراتور همراه اول در آنتن دهي و اينترنت تا روز چهارشنبه نيز ادامه داشت.
خبرنگار ايرنا براي كسب جزييات مربوط به علت اين مشكل با رئيس مخابرات شهرستان فيروزكوه تماس گرفت كه وي اظهارداشت: در اين باره مصاحبه نمي كنم.
يكي از مسئولان نمايندگي شركت ايرانسل مستقر در فيروزكوه نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: مشكل ما همان روز يكشنبه برطرف شد.
به دنبال آن خبرنگار ايرنا علت اين مشكل را از مسئولان دفتر پيشخوان اپراتور همراه اول مستقر در شهرستان فيروزكوه جويا شد كه توضيح دادند: قطعي به دليل بروز مشكل فني بوده و با پيگيري ها از صبح چهارشنبه مرتفع شده است.
يكي از مسئولان اين دفتر خاطرنشان كرد: به دليل پائين بودن سرعت اينترنت در فيروزكوه نوسانات مقطعي طبيعي است.
وي اظهارداشت: 6 ماه گذشته به پيشنهاد مخابرات، مبلغي را براي ارتقاي سرعت اينترنت (اينترنت FTTH) شهرستان پرداخت كرده ايم اما باوجود وعده يك هفته اي آنها تاكنون هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نشده است.
تلاش ايرنا براي اخذ پاسخ مسئولان بويژه مخابرات در اين زمينه بي نتيجه ماند.
شهرستان فيروزكوه در 120 كيلومتري شمال شرق پايتخت واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008