زنجان - ايرنا - استاندار زنجان با انتشار پيامي ضمن تبريك هفته بسيج، پيروي از تفكر و روحيه بسيجي را، راه‌گشاي مشكلات كشور عنوان كرد و تقويت و نهادينه سازي مباني تفكر بسيجي در اركان جامعه را ضروري خواند.

به گزارش ايرنا، فتح‌الله حقيقي در اين پيام كه روز پنجشنبه تصوير آن در اختيار ايرنا زنجان قرار گرفت آورده است:
بسيج مظهر اقتدار، ايستادگي و وحدت ملت ايران اسلامي است و اين مفهوم در كلام مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيز به زيبايي تجلي يافته، بسيج در حقيقت مظهر يك وحدت مقدس ميان افراد ملت است.
تشكيل بسيج مستضعفان، به فرمان بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است كه امروز پس از گذشت 40 سال از حيات پر بركت انقلابِ با عظمتِ اسلامي، ثمرات حماسه آفريني‌ها، فداكاري‌ها و تلاش هاي اين نهاد ارزشمند انقلابي و مردمي در تمام عرصه ها مشهود است.
بي شك ملت شريف ايران اسلامي همواره قدردان خدمات بسيج مستضعفان بوده و هيچ گاه نقش اين نيروي پرصلابت را در حفظ تماميت ارضي و دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثي سازي توطئه هاي دشمنان از ياد نخواهند برد.
تفكر عميق بسيجي برگرفته از افكار و انديشه‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري است و در شرايط حساس امروز جامعه، پيروي از تفكر و روحيه بسيجي، راه‌گشاي مشكلات كشور است از اين رو تقويت و نهادينه سازي مباني تفكر بسيجي در اركان جامعه ضروري است.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ايثارگران بسيجي، هفته بسيج و 5 آذر سالروز تاسيس اين نهاد مقدس را به تمامي بسيجيان غيور و مخلص ايران اسلامي به ويژه بسيجيان عزيز استان زنجان تبريك عرض نموده، از درگاه خداوند متعال براي همه عزيزان سعادت، سربلندي و تداوم توفيق را مسئلت مي نمايم.
به گزارش ايرنا پنجم آذر در تقويم كشور، به عنوان روز روز بسيج نام گذاري شده است.
3088/6085