مهاباد- ايرنا- فرمانده سپاه مهاباد گفت: روحيه و تفكر بسيجي كه در بين مردم ايران نهادينه شده است نقش مهمي در خنثي كردن تحريم دشمنان نظام و انقلاب دارد.

سرهنگ طالب رحيمي روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسيجيان مهاباد كه با حضور فرماندار و جمعي از مسوولان اين شهرستان در سالن ورزشي 2 هزار نفري مهاباد برگزار شد، افزود: امت اسلامي امروز با بهره گرفتن از تفكر بسيجي در مقابل استكبار به مبارزه برخاسته و به جان آنان لرزه انداخته است.
وي ادامه داد: بسيج مردمي به عنوان يكي از آموزه هاي مكتب اسلام و پيروي از ولايت فقيه و نجات دهنده كشورهاي تحت استيلاي سلطه گران، امروز نقش و كارايي تعيين كننده خود را در صحنه هاي مختلف به ظهور رسانيده است.
وي اضافه كرد: بسيج و گسترش فرهنگ، تفكر و روحيه بسيج، رمز اصلي جاودانه بودن و جاودان ماندن انقلاب و نظام اسلامي ايران در كوران حوادث مختلف و در گردنه هاي سخت بوده است.
فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت: تفكر بسيجي مايه حفظ انقلاب از درون و بالندگي آن در بيرون از مرزهاست كه نمونه هايي از آن را در ملت هاي منطقه از جمله عراق، سوريه و يمن كه تشكيل جبهه مقاومت داده و در برابر دشمنان ايستاده اند، شاهد هستيم.
به گزارش ايرنا، مسابقه طناب كشي، بازي هاي بومي و محلي، اجراي سرود و برپايي ايستگاه صلواتي از ديگر بخش هاي اجتماع بزرگ بسيجيان مهاباد بود كه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در اين شهرستان برگزار شد.
همچنين در اين مراسم از 10 خانواده شهيد دوران انقلاب اسلامي مهاباد نيز تجليل به عمل آمد.
به گزارش ايرنا، به مناسبت هفته بسيج 128 برنامه در مهاباد اجرا شد كه مهم ترين آنها شامل اعزام گروه هاي جهادي، خدماتي و پزشكي به مناطق محروم، افتتاح پل و راه روستايي، اجتماع بزرگ شكوه مقاومت بسيجيان و يادواره شهدا است.
9903/6185/2093