تهران- ايرنا- مجيد توكلي، كارگردان متولد 65 امشب هفتم آذرماه، با حضور در برنامه «كتاب‌باز»، از قصه گويي سخن خواهد گفت.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، مجيد توكلي بازيگر قديمي سينما و تلويزيون ايران كه تاكنون در پروژه هاي تلويزيوني و سينمايي رهايم نكن، فيلم بوي كافور، عطر ياس و فيلم حبيب ايفاي نقش كرده است و فيلم سينمايي متولد 65 را به روي پرده سينما برده است، امشب مهمان برنامه تلويزيوني كتاب باز خواهد شد.
او در برنامه امشب كتاب باز از ارتباطش با كتاب و كتابخواني مي گويد و راجع به قصه و اين مقوله در سينما، كتاب‌هاي خوانده و ناخوانده‌اش و اينكه آيا جاي هنر قصه‌گويي در سينماي ايران خالي است يا نه؛ با مجري اين برنامه فرهنگي به گپ و گفت و گو مي نشيند.
در بخش دوم «كتاب‌باز» (بخش ثابت چهارشنبه شب‌ها) مجتبي شكوري با صحبت درخصوص حال خوب و سبك زندگي با مخاطبان همراه است.
اين برنامه فرهنگي در نخستين هفته از فصل سوم، در قالب يك مقدمه با پنج رويكرد اعم از داستان نويسي و شعر، ورزش، ادبيات آييني و ارزشي، سينماگران و هنرمندان عرصه نمايش و نهايتا گريزي به موضوعات متفاوت برنامه‌هاي گذشته كار خود را آغاز كرد.
اين برنامه در هر يك از قسمت‌هاي جديد در هفته اول برنامه، با فضايي آميخته به كتاب و كتابخواني، نگاهي به قسمت‌هاي قبلي در فصل‌هاي گذشته داشته است.
«كتاب‌باز» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني محمدرضا رضاييان و اجراي سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبكه نسيم پخش مي‌شود و تكرار آن ساعت 1 بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روي آنتن شبكه نسيم خواهد رفت.
فراهنگ ** خ.ع ** 1355 **