شيراز-ايرنا- تيم صنعت فجر و پارس آرا شيراز، نمايندگان استان فارس در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال بانوان ايران ديدار سختي با حريفان خود در بيرون از خانه دارند.

به گزارش ايرنا تيم صنعت فجر فردا (جمعه) در شهركرد به مصاف تيم دريژنو اين شهر مي رود و در همين روز تيم پارس آرا ميهمان تيم ملي حفاري اهواز، صدرنشين جدول است.
شاگردان ستاره زارع، سرمربي تيم صنعت فجر نسبت به ديگر تيم همشهريش در اين هفته بازي آسان تري دارند اما تيم دريژنو شهركرد نيز در نيم فصل اين رقابت ها تيمش را تقويت كرده از اين رو فجري ها بايد مواظب باشند چرا كه حريف آنها در خانه و با حضور تماشاگرانش بازي مي كند و براي انتقام دور رفت انگيزه زيادي دارد.
تيم فجر در اين هفته، ليلا خدابنده لو دروازه بان ملي پوش خود را كه مدت هاست مصدوم است به همراه ندارد، اما دروازه بان ذخيره اين تيم جايگزين شايسته اي نشان داده و در چند بازي از سنگر فجري ها به خوبي دفاع كرده است.
تيم فجركه هفته گذشته در خانه مغلوب تيم مس رفسنجان شد و جايگاه چهارمي خود را از دست داد در اين هفته مصمم است تا با دست پُر شهركرد را ترك كند و با توجه به اينكه تيم مس رفسنجان در هفته شانزدهم استراحت دارد، اين فرصت براي شاگردان زارع به وجود مي آيد تا با برتري برابر حريف خود دو باره به جايگاه چهارم و به جمع مدعيان بازگردند.
فجري ها در دور رفت تيم دريژنو را در شيراز با نتيجه هفت بر 2 شكست دادند.
سرمربي تيم صنعت فجر شيراز، پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا بيان داشت: تيم دريژنو نسبت به نيم فصل اول با تقويت تيم خود نتايج بهتري كسب كرده است و با حمايت هواداران خود در اين ديدار خانگي كارما را دشوار خواهد كرد.
ستاره زارع افزود: با اين حال بازيكنان ما مصمم هستند كه اين بازي را با پيروزي تمام كنند و به غير از بُرد هيچ نتيجه ديگري ما را قانع نخواهد كرد.
وي گفت: ليلا خدا بنده لو دروازه بان ملي پوش ما كه در دور رفت برابر همين تيم مصدوم شد هنوز به بهبودي نرسيده و دروازه بان جايگزين هم خود را نشان داده است و مشكلي از اين بابت نداريم.

** پارس آرا به مصاف صدرنشين مي رود
تيم پارس آرا، ديگر نماينده استان فارس در ليگ برتر در هفته شانزدهم به مصاف تيم صدرنشين ملي حفاري مي رود و شاگردان نجمه برزگر سرمربي پارس آرا، كار سختي دارند اما آنها مي توانند با توقف حريف خود شگفتي ساز اين هفته شوند.
اين تيم كه نخستين سال خود را در ليگ برتر تجربه مي كند با توجه به بضاعتي كه دارد نتايج خوبي كسب كرده است، اگر چه پرستو كهن بازيكن ملي پوش اين تيم به دليل مشكل مالي در ميانه راه دست اين تيم را تنها گذاشت اما پارس آرا بازيكنان جوان خوبي دارد كه مي توانند جاي اين بازيكن قهر كرده را پُر كنند.
تيم پارس آرا در ديدار رفت برابر تيم ملي حفاري اهواز در شيراز با نتيجه هفت بر 2 شكست خورد.
سرمربي تيم پارس آرا به ايرنا گفت: پس از پيروزي برابر استقلال ساري در هفته پانزدهم با پشت سرگذاشتن تمرينات بسيار خوب، حريف دست و پا بسته اي براي تيم صدرنشين نخواهيم بود.
نجمه برزگر ادامه داد: خوشبختانه براي ديدار با صدرنشين بازيكن مصدوم نداريم اما مريم خاكباز به دليل سه اخطاره شدن در اين بازي غايب است.
وي اضافه كرد: قرار شده حامي مالي باشگاه (اسپانسر) در هفته آينده مشخص شود تا مشكل مالي بازيكنان را حل كنيم اگر چه بخشي هم از قرار داد بازيكنان پرداخت شده است.
هم اينك در جدول رده بندي و تا پايان هفته پانزدهم، تيم ملي حفاري اهواز با 40 امتياز كماكان صدر جدول را در اختيار دارد، تيم نامي نو اصفهان با 35 امتياز دوم و تيم دختران كوير كرمان هم با 25 امتياز سوم است.
تيم مس رفسنجان با 22 امتياز و تفاضل گل بهتر با تيم فجر شيراز كه همين تعداد امتياز را دارد در رده چهارم ايستاده و تيم فجر شيراز هم پنجم است.
تيم پارس آرا شيراز هم با كسب 15 امتياز در رده هشتم جدول جاي دارد و تيم دريژنو، حريف فجري ها هم با 9 امتياز در رده نهم ايستاده است.
در رقابت هاي فوتسال برتر بانوان كشور 11 تيم حضور دارند و در پايان اين بازي ها كه به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود، چهار تيم بالاي جدول براي تعيين تيم قهرمان به مرحله حذفي (پلي آف) صعود خواهند كرد.
7368 /6118