كرمانشاه - ايرنا - فرمانده انتظامي پاوه ، از كشف بيش از يك هزار دست انواع البسه زمستاني قاچاق توسط ماموران پليس اين شهرستان خبر داد.

پايگاه خبري پليس روز جمعه به نقل از سرهنگ «حيدر حق جويان» اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتي ماموران شهر نودشه و در محور سه راهي شهدا، حين گشت زني در يكي از محورهاي فرعي تعدادي قاچاچاقچي شناسايي شدند.
وي ادامه داد: پس از توقيف خودرو و انتقال آن به مقر پليس، در بازرسي از آن يك هزار و 85 دست انواع لباس زمستاني قاچاق كشف شد.
سرهنگ حق جويان گفت: طبق نظر كارشناسان ارزش اين محموله قاچاق به حدود 220 ميليون ريال مي رسد.
فرمانده انتظامي شهرستان پاوه در پايان از دستگيري 2 متهم در اين رابطه و معرفي آن ها به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني و صدور احكام لازم خبر داد.

** بيش از يك ميليارد ريال سم گياهي قاچاق در پاوه كشف شد
جانشين فرمانده انتظامي پاوه نيز از كشف مقدار زيادي سموم گياهي قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد ريال در اين شهرستان با تلاش ماموران پليس خبر داد.
به گزارش ايرنا، سرهنگ «فضل اله پرنو» اظهار داشت: مأموران مستقر در ايستگاه بازرسي شهرستان پاوه هنگام كنترل محور هاي مواصلاتي به يك دستگاه نيسان آبي رنگ حامل بار، مشكوك و درصدد توقفيف آن بر آمدند.
وي افزود: در نهايت پس از مدتي تعقيب و گريز ماموران موفق شدند اين خودرو را توقيف و به مقر پليس انتقال دهند و در بازرسي از آن، 2 هزار و 4 ليتر انواع سموم گياهي قاچاق كشف كنند.
سرهنگ پرنو يادآوري كرد: طبق نظر كارشناسان ارزش اين محموله قاچاق به يك ميليارد و 300 ميليون ريال مي رسد.
اين مقام انتظامي در پايان از دستگيري راننده حامل سموم گياهي قاچاق و معرفي وي به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني و صدور حكم لازم خبر داد.
7458/8066