ایرنا- كیش - با حكم مرتضی بانك مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامحسین مظفری به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش منصوب شد.

به گزارش ایرنا، در حكم مرتضی بانك خطاب به مظفری آمده است : به استناد ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش» منصوب می شوید.
بانك در این حكم تحقق سیاست های كلی اقتصاد مقاومتی با تاكید بر رونق گردشگری ،برنامه ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشاركت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه را از جمله مهم‌ترین وظایف مظفری عنوان كرد.
لازم به ذكر است، غلامحسین مظفری، متولد 1347 دارای مدرك فوق لیسانس در رشته مدیریت و دكترای برنامه ریزی است.
نمایندگی مردم شهرستان نیشابور در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیات مدیره و معاون سازمان اقتصادی كوثر بنیاد شهید، مدیرعاملی بانك شهر و معاونت استانداری تهران از جمله سوابق كاری مظفری است.
فردا طی مراسمی با حضور مسوولان كشوری و محلی ، غلامحسین مظفری به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد كیش معرفی و از خدمات انصاری لاری مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر خواهد شد.
1339/1341