بغداد - ايرنا - 'يديعوت آحارانوت' پرتيراژترين روزنامه صهيونيستي در گزارشي مدعي حمله قريب‌الوقوع حزب‌الله لبنان و جنبش نُجَباء عراق براي آزادسازي منطقه 'جليل' واقع در اراضي تحت اشغال اين رژيم شده است.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري نجباء عراق، وب‌سايت رسمي روزنامه صهيونيستي 'يديعوت آحارانوت' روز چهارشنبه طي گزارشي به قلم 'دانيال سليمي' مدعي شده است كه حزب‌الله لبنان در نظر دارد به منطقه استراتژيك 'جليل' واقع در اراضي اشغالي فلسطين حمله كند.
اين روزنامه افزوده است: 'طرح حزب‌الله از اين قرار است كه نيروهاي ويژه اين گروه به مناطق اسرائيلي نفوذ كرده و بعد از رساندن خود به اجتماعات، به گروگانگيري بپردازند'.
يديعوت آحارانوت در ادامه با تأكيد بر اينكه عمليات يادشده به‌صورت گسترده انجام خواهد گرفت، نوشته است: 'حزب‌الله تصميم گرفته است كه با كمك جنبش نجباء وارد عمليات تصرف منطقه جليل شود'.
اين روزنامه اسرائيلي همچنين به كيفيت مقاومت اسلامي نُجَباء پرداخته و آورده است: 'نجباء يك گروه شبه‌نظامي شيعه عراقي است كه چندين هزار جنگجو در عراق و سوريه دارد'.
يديعوت آحارانوت در پايان مدعي از رابطه نزديك نجباء با جمهوري اسلامي و حمايت همه‌جانبه ايران از اين جنبش سخن گفته و افزوده است كه 'طبق گزارشات واصله، نجباء روابط خوبي با قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس دارد'.
گزارش نجبا حاكي است: رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي در حالي با رعب و وحشت به انتشار خبر قريب‌الوقوع بودن حمله مقاومت به اراضي تحت اشغالشان پرداخته‌اند كه تهديدات عليه اين رژيم پس از ايده امريكايي به‌اصطلاح صلح در خاورميانه به بالاترين حد خود رسيده است.
خاورم*1**380**