تهران- ایرنا- «افشین داوری» سرپرست جدید فدراسیون والیبال در مراسم معارفه خود، گفت: مشكلی بابت تعلیق فدراسیون ایران از سوی نهادهای بین المللی وجود ندارد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا؛ در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون والیبال، «احمد ضیایی» رئیس پیشین و بازنشسته این فدراسیون حضور نیافت. وی امروز اعلام كرد كه از سمت خود استعفا نداده است.
«علی رغبتی» مدیركل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از این وزارتخانه در جلسه معارفه سرپرست فدراسیون والیبال حضور داشت و اعلام كرد كه داوری قصد شركت در انتخابات را ندارد و فقط وظایف سرپرستی را انجام می‌دهد.
اعضای هیات رییسه فدراسیون به غیر از «مرتضی گرایلی» در این جلسه غایب بودند.
«بابك طالبی»، «صدیقه كعبی‌زاده» و «امیرحسین منظمی» نایب رئیس، نایب رئیس بانوان و دبیر فدراسیون والیبال مهم‌ترین غایبان این جلسه بودند.
داوری پس از دریافت حكم انتصاب خود به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال، گفت: امیدوارم با كمك همه اعضای فدراسیون، مجمع انتخاباتی را سالم برگزار كنیم تا تعللی در برنامه‌های فدراسیون وجود نداشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا قصد شركت در انتخابات ریاست فدراسیون را دارد؟ گفت: بهتر است وارد این موضوع نشویم.
داوری درباره قرارداد «ایگور كولاكوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران، خاطرنشان كرد: پس از جلسه معارفه، نشستی با حضور مسئولان كمیته‌های فدراسیون خواهیم داشت تا این موضوع و دیگر برنامه‌های فدراسیون را بررسی كنیم.
وی درباره اظهارات «احمد ضیایی» رئیس پیشین فدراسیون مبنی بر اینكه از سمت خود استعفا نداده است كه با توجه این مساله احتمال تعلیق والیبال ایران وجود دارد، گفت: در كمیته ملی المپیك ایران و كمیته بین‌المللی المپیك این موضوع مطرح شد كه قانون منع به كارگیری بازنشستگان پارلمانی است و نه حاكمیتی، بنابراین مشكلی برای فدراسیون به وجود نمی‌آید.
ورزشی **9118**2024**3783**