آبادان - ايرنا - امام جمعه اهل تسنن منطقه سورو بندرعباس تداوم انقلاب اسلامي را در ادامه راه شهيدان دانست و گفت:يكي از مهمترين پيام شهدا اين است كه با حفظ وحدت بايد از نفوذ دشمن در بين خود جلوگيري كرد.

به گزارش ايرنا شيخ محمد صديق فهيمي روز سه شنبه در آئين استقبال از پيكرهاي پاك و مطهر 72 شهيد تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس در مرز شلمچه اظهار داشت :به بركت خون شهداي هشت سال دفاع مقدس و با وحدت و اتحاد درسايه رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري و با تكيه بر مشتركات ديني توانسته ايم امنيت و يكپارچگي كشورمان را حفظ كنيم.
وي افزود: بدون شك محاسبات دشمن در برهم زدن امنيت ملي همواره شكست خورده‌ چرا كه روحيه شهادت طلبي و انقلابي ملت ايران براي آنان قابل درك و فهم نيست.
شيخ فهيمي آرامش و امنيت امروز كشور را مديون خون پاك شهدا دانست و گفت: بايد قدردان شهدا باشيم و بدون شك هيچ كس از حضور در مراسم استقبال شهدا پشيمان نخواهد شد بلكه پيام ما حركت در مسير جاودانه شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي صدراسلام و در راس آن امام حسين(ع) است.
به گزارش ايرنا پيكرهاي پاك و مطهر 72 شهيد تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با استقبال مردم شهيد پرور ايران اسلامي سه شنبه از مرز شلمچه به خاك وطن منتقل شدند.
اين شهدا در عمليات هاي رمضان، كربلاي 5 و تك دشمن در اواخر جنگ تحميلي به شهادت رسيدند كه اخيرا در مناطق عملياتي زبيدات، شلمچه و كتيبان از سوي گروه هاي تفحص در خاك عراق شناسايي شدند.
‌پيكرهاي مطهر اين شهدا با برگزاري آئيني بر روي دوش عشاير بسيجي اهل سنت منطقه گچين بندرعباس از گذرگاه مرزي شلمچه وارد خاك ميهن اسلامي شدند.
3015/6068