سمنان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر، در 2 عمليات مشترك ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با پليس استان هاي كرمان و سيستان و بلوچستان متلاشي شد.

به گزارش ايرنا، سردار روح الامين قاسمي شامگاه سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در عمليات مشترك با پليس استان هاي كرمان و سيستان و بلوچستان يك تن و 150 كيلوگرم ترياك از اين 2 باند قاچاق مواد مخدر كشف كردند.
وي اظهار داشت: در عمليات مشترك ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با استان كرمان، 435 كيلو و 500گرم ترياك و با شهرستان ايرانشهر واقع در استان سيستان و بلوچستان 714 كيلو و 500 گرم ترياك كشف شد.
وي تصريح كرد: با تحقيق و اقدام هاي خاص و اطلاعاتي پليس، سرنخ هايي از فعاليت 2 باند مسلح در خصوص قاچاق محموله هاي سنگين مواد مخدر از شرق به نقاط مركزي كشور به دست آمد و با پيگيري هاي گسترده ماموران پليس اعضاي اين 2 باند قاچاق مواد مخدر دستگير شدند.
وي تصريح كرد: با انهدام اين 2 باند قاچاق مواد مخدر، 6 قاچاقچي دستگير و سه دستگاه خودرو، يك قبضه سلاح جنگي و تعداد قابل توجهي فشنگ كشف شد.
سردار قاسمي، هدايت لحظه به لحظه اطلاعاتي، عمليات منسجم، برنامه ريزي هدفمند و هدايت شده را عامل موفقيت در اين عمليات عنوان كرد.
وي خاطر نشان كرد: عزم ملي و نقش آفريني تمام نهادها و سازمان ها و آحاد مردم در پيشگيري از اعتياد به موادمخدر ضرورتي اجتناب ناپذير است و بي توجهي به اين مهم، زمينه ساز بروز انواع جرايم و ناهنجاري هاست.
فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: پليس در سراسر كشور به منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون سازماني خود را تقويت كرده و اكنون اين تعامل در اوج قراردارد.
7342/7408