دزفول - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: پزشكان جهادگر امروز 120 نفر را در منطقه محروم خیبر از توابع شهرستان دزفول ویزیت رایگان كردند كه 2 نفر از این افراد به دلیل نیاز به جراحی به بیمارستان های شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ هادی سعادت زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم اعزامی متشكل از پزشك زنان، داخلی، اطفال، ماما، پزشك عمومی و دندان پزشك با وسایل و تجهیزات مورد نیاز به مردم این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.
وی اظهار داشت: تعدادی از بیماران به صورت سرپایی درمان شدند اما سه نفر از آنها به درمان بینایی سنجی و ساخت عینك نیاز داشتند كه بعد از اتمام اردو این كار پیگیری می شود. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: علاوه بر خدمات پزشكی در این برنامه یك روزه آزمایش قند و فشارخون و جی آم آری انجام شد.
وی با بیان اینكه اردوی جهادی تیم پزشكی به اتمام رسید، گفت: تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان دزفول برای ادامه محرومیت زدایی منطقه در حوزه عمران تا روز جمعه 23 آذر 97 در این منطقه مستقر خواهد بود.
سرهنگ سعادت زاده درباره وضعیت درمان و بهداشت این روستا افزود: باتوجه به بعد مسافتی این روستا با مركز شهرستان اقدامات خوبی از جمله احداث درمانگاه شبانه روزی و استقرار آمبولانس به همت دانشگاه علوم پزشكی انجام شده است.
وی اظهار داشت: تمام خدمات و همكاری توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول، كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان دزفول، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و همچنین حوزه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) بخش چغامیش انجام می شوند.
3022