اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: ترامپ سرآمد سردمداران آمريكا در فسق و فجور بوده و اين امر بر همه ملت هاي جهان ثابت شده است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته اروميه با اشاره به بي عفتي دشمنان اسلام افزود: اين امر نشان مي دهد كه جان و مال مردم در نزد اين سردمداران نالايق ارزشي ندارد و آنها براي رسيدن به خواسته هاي خود و رسيدن به ثروت بيشتر، از هيچ كاري دريغ نمي كنند كه نمونه آن، كشتار مردم مظلوم يمن است.
وي بيان كرد: آنان قصد داشتند كه ايران را نيز به سمت ناآرامي سوق دهند كه با تدابير رهبري و بصيرت مردم ناكام ماندند.
وي با اشاره به فرارسيدن چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي اضافه كرد: با وجود توطئه هاي دشمنان، امسال پرشورتر و مقتدرتر از سال هاي گذشته جشن هاي دهه فجر را برگزار مي كنيم تا نشان دهيم پس از گذشت چهار دهه همچنان استوار ايستاده ايم.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي اهميت حفظ ثبات در جامعه را يادآوري كرد و گفت: همه مردم و دولتمردان در اين خصوص مسوول هستند و بايد براي مقابله با سوء استفاده دشمنان كشور، در ميدان باشند و اجازه سودجويي به دشمنان اسلام و ايران ندهند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي افزود: مهار گراني كالاها از جمله مواردي است كه بايد با همه توان براي آن برنامه ريزي كرد و همه دستگاه هاي اجرايي مسوول در اين زمينه بايد هوشيار باشند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
9918/2093