تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: كامیونی كه در قالب روغن سوخته 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق بارگیری كرده بود، در شهرستان كبودراهنگ شناسایی و متوقف شد.

سردار بخشعلی كامرانی صالح روز یكشنبه در جمع خبرنگاران بیان كرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان كبودراهنگ با اجرای ایست و بازرسی به یك دستگاه كامیون نفتكش مشكوك و آن را متوقف كردند.
وی افزود: راننده این وسیله نقلیه در بررسی های اولیه ماموران انتظامی كبودراهنگ مدعی شد این كامیون حامل روغن سوخته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه كرد: پس از بازرسی های دقیق مشخص شد تانكر دارای جا ساز بسیار ماهرانه ای است كه در پوشش حمل روغن سوخته، سوخت قاچاق حمل می كند.
سردار كامرانی صالح بیان كرد: ماموران از این نفتكش، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز كشف كردند كه در این راستا 2 متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

**كشف پنج دستگاه خودرو سرقتی
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز به ایرنا گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، بررسی موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ رضا زارعی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگردهای خاص پلیسی، یكی از سارقان سابقه دار دستگیر و از او یك دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه كشف شد.
وی ادامه داد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به سرقت پنج دستگاه خودرو سواری و پنج فقره وسایل داخل خودرو با همدستی دوستش اعتراف كرد.
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در یك عملیات غافلگیرانه، همدست متهم كه متواری شده بود نیز دستگیر و یكی از خودروهای سرقتی هم از وی كشف شد.
سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه ها و محل سكونت متهمان، مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات خودرو های مسروقه شامل اسناد و مدارك، هشت حلقه لاستیك، باتری، آچارآلات و صندلی كشف كردند.
7526/2090