سنندج - ايرنا - فرمانده انتظامي كردستان گفت: چهار نفر از اعضاي باند سرقت قطعات خودرو با تلاش ماموران پليس شناسايي، دستگير و به 81 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار علي آزادي روز يكشنبه اظهار داشت: با توجه به افزايش وقوع سرقت باطري و ديگر قطعات خودرو در شهرستان سنندج شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: با انجام كار اطلاعاتي گسترده و تلاش چند روزه ماموران و بازبيني دوربين محل هاي وقوع سرقت، سه نفر از عوامل اصلي اين باند در يكي از محلات سنندج حين سرقت شناسايي و طي يك تعقيب و گريز پليسي دستگير شدند.
وي تاكيد كرد: متهمان در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به سرقت قطعات خودرو با همكاري يكي از همدستانشان اقرار و اعتراف كردند كه اموال مسروقه را به سه مالخر در شهر مي فروختند.
سردار آزادي يادآور شد: با تلاش ماموران، ديگر همدست سارقان و سه مالخر نيز دستگير و در تحقيقات به عمل آمده متهمان در مجموع به 81 فقره سرقت باطري و ديگر قطعات خودرو اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي كردستان اضافه كرد: در تحقيقات تكميلي پرونده مقداري اموال مسروقه كشف و متهمان براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
6108/9102