تهران- ايرنا- باشگاه بارسلونا اسپانيا با توجه به پا به سن گذاشتن «لوئيس سوآرز» مهاجم اروگوئه اي خود، فهرستي از بازيكنان مدنظر باشگاه را براي جانشيني وي تهيه كرده است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، روزنامه «موندو يپورتيوو» چاپ اسپانيا روز نوشت: «لوئيس سوآرز» ستاره اروگوئه اي تيم بارسلونا يكي از زهردارترين مهاجمان فوتبال جهان است، اما با توجه به 31 ساله بودن او، حتي آبي اناري ها هم در مورد توانايي هاي وي براي ادامه روند صعوديش ابراز ترديد كرده اند و در نتيجه آن ها در جستجو براي يافتن جانشيني شايسته، فهرست بلندبالايي تهيه كرده اند.
براساس گزارش روزنامه موندو ديپورتيوو، كاتالان ها گزينه هاي زيادي را براي جايگزين كردن مهاجم پا به سن گذاشته خود در نظر گرفته اند.
سوآرز اروگوئه اي از سال 2014 به جمع آبي اناري ها پيوسته اما روزهاي خوب او در اسپانيا ظاهرا رو به اتمام است.
در فهرست ارائه شده از سوي بارسلونا، نام «ماكسي گومز» هموطن سوآرز در صدر اسامي به چشم مي خورد؛ جوان اروگوئه اي سال گذشته فصل درخشاني را به همراه سلتا ويگو پشت سر گذاشت، فصلي كه در نهايت منجر به دعوت شدن به تيم ملي اروگوئه شد.
بارسايي ها به موازات گومز، «آندره سيلوا» بازيكن تيم سه ويا را كه در حال حاضر به طور قرضي در آ. ث ميلان توپ مي زند، در رادار خود قرار داده اند.
علاوه بر اين، قهرمان لاليگا اسپانيا يك دوجين گزينه خارجي را از جمله «تيمو ورنر» و «لوكا جوويچ» كه هر دو در بوندسليگا توپ مي زنند، در فهرست مذكور گنجانده اند.
نام ديگري كه در فهرست جانشينان سوآرز به چشم مي خورد «كريستوف پياتك» مهاجم جوان لهستاني است كه به همراه جنوا، در نخستين حضورش، فصلي فوق العاده را پشت سر گذاشت؛ بازيكني كه توجه بسياري از باشگاه هاي تراز اول اروپا را به خود جلب كرده است.
با اين وجود، نام هاي ذكر شده آنقدر مشهور و پرآوازه نيستند، اما آبي اناري ها براي جذب «هري كين» ستاره تاتنهام و «آلوارو موراتا» هم خيز برداشته اند.
پس از انتقال «پاكو آلكاسر» به دورتموند، صدرنشين لاليگا تنها و تنها به تك مهاجم خود (صرف نظر از ليونل مسي) يعني سوآرز دل بسته است و با توجه به آينده مبهم مرد اروگوئه اي در نيوكمپ، تعجبي ندارد اگر طي روزهاي آينده تصوير يكي از بازيكنان نام برده شده، در لباس آبي اناري ها در فضاي مجازي دست به دست شود.
ورزشي**3991**1584