تهران- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تزریق تجهیزات به روز و تقویت این یگان از اولویت های اساسی نیروی انتظامی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «ایوب سلیمانی» روز چهارشنبه در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و مدیران یگان های ویژه سراسر كشور افزود: وقتی پلیس با استفاده از تكنیك و تاكتیك های پیشرفته در صحنه ورود پیدا كند حساب و كتاب، دست مخلان، آشوبگران و نظایر آن می آید كه این نشان از كار آمدی و فنی بودن پلیس دارد.
وی گفت: امروز یگان های ویژه ناجا؛ به عنوان آماده ترین یگان واكنش سریع، توان اجرای ماموریت در هر لحظه و هر جای كشور را دارد.
اظهار داشت: تعهد، ایمان، عشق به ولایت و مردم، آمادگی عملیاتی و بهره مندی از آموزش های نوین به این یگان عزت و اعتبار ویژه ای بخشیده كه برای دوستداران نظام امیدبخش و برای دشمنان هراس انگیز است.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دشمنی های استكبار علیه مردم ایران اسلامی، بیان كرد: امروز افتخار می كنیم با وجود آشفتگی ها و ناامنی هایی كه در اطراف كشورمان وجود دارد، به بركت خون پاك شهدا و رهبری فرمانده معظم كل قوا ( مدظله العالی) وضعیت بسیار امنی را در كشور شاهد هستیم و مردم به این نعمت الهی و تامین كنندگان امنیت افتخار می كنند.
این مقام ارشد انتظامی، پلیس را ولایتمدار، پایبند به اصول و ارزش های نظام جمهوری اسلامی معرفی و تاكید كرد: نیروی انتظامی بیشترین تماس و تعامل را با مردم دارد و شایسته است كه نیروهای پلیس از بعد معنوی، اخلاقی و عملیاتی در بهترین وضعیت باشند تا در صحنه عمل به خوبی ایفای نقش كنند، افسران و درجه داران یگان های ویژه ناجا ؛ اخلاقمدار و متعهد به وظیفه هستند و با سعه صدر و اجرای دقیق قوانین و در عین حفظ اقتدار و رفتار اسلامی، در ماموریت ها ایفای نقش می كنند.
وی تزریق تجهیزات نوین به این یگان را از اولویت های اساسی برشمرد و عنوان كرد: یگان ویژه می بایست با ارتقای تجهیزات همواره روزآمد بوده و با علم، تكنیك و حرفه آموزی مسیر پیشرفت را طی كند تا در ماموریت ها بتواند با موفقیت های بیشتر رضایت مردم را جلب كند.
سردار سلیمانی ادامه داد: خوشبختانه طی سال های اخیر، شاهدیم آمادگی یگان ویژه در سطح بالایی قرار گرفته و به عنوان یكی از مهمترین یگان های عملیاتی و نیروهای واكنش سریع در سطح نیروهای مسلح شناخته شده كه همین امر سبب شده مسئولان و فرماندهان حساب ویژه ای روی این نیرو باز كنند و در صدد ارتقاء هرچه بیشتر توانایی های یگان ویژه هستند.
اجتمام *7029 * 3063