رشت - ايرنا - پانزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان و تاسيسات همزمان با هفتمين نمايشگاه صنعت برق و تاسيسات آب و فاضلاب در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان گيلان در رشت گشايش يافت.

مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي گيلان چهارشنبه شب در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه ها با حضور 55 واحد توليدي و بازرگاني در رشت برپا شده است.
كاظم آيت زاده هريس افزود: واحدهاي توليدي و بازرگاني از استان هاي تهران، البرز ، قزوين ، مازندران، آذربايجان شرقي و غربي و چندين نمايندگي از كشورهاي خارجي در اين نمايشگاه شركت كردند.
وي صنايع تاسيسات ساختماني ، لوله و اتصالات ، شير آلات بهداشتي و ساختماني ، پكيج و رادياتور ، تيرچه هاي صنعتي ، درب و پنجره ، سنگ ، كاشي و سراميك ، نما و كامپوزيت ، سيستم هاي امنيتي و حفاطتي و انواع پمپ ، كيلد و پريز سيم و كابل و مخازن پلي اتيلن را از محصولات به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه ذكركرد.
آيت زاده هدف از برپايي اين نمايشگاه را ارائه اين توانمندي ها در استان و جذب نام آوران كشوري با هدف تبادل دانش و اطلاعات، تعاملات اثربخش فناوري و فني و ارتقاء روابط صنعتي و معرفي و آگاه سازي بيشتر سرمايه گذاران، كار آفرينان و مصرف كنندگان عنوان كرد.
پانزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گيلان براي بازديد علاقمندان و متخصصان اين بخش از صنعت كشور داير است.
7296/2007