جمال خسروي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: ميز خدمت به عنوان يك مركز ارتباطات در فرمانداري در راستاي ارايه خدمات مطلوب و عادلانه به مراجعه كنندگان فعاليت خود را از مهرماه امسال در محل فرمانداري آغاز كرد و با استقبال خوبي از سوي شهروندان مواجه شد.
وي اجراي اين طرح را در راستاي صيانت از حقوق شهروندي عنوان كرد و اظهار داشت: جلوگيري از تضييع حقوق شهروندي و سرگرداني مراجعان در ساختمان هاي اداري، نهادها و سازمان هاي دولتي از اهداف راه اندازي اتاق ميز خدمت در محل فرمانداري اين شهرستان است.
خسروي با بيان اينكه هر ماه به صورت ميانگين 2 هزار نفر به ميز خدمت فرمانداري اين شهرستان مراجعه كرده اند، گفت: اين ميز در راستاي اجراي دستورالعمل مستقيم رييس جمهوري، بهينه سازي خدمات رساني به ارباب رجوع و تمركز آن در يك ميز خدمت جهت سهولت كار مراجعان داير شد.
وي اظهار داشت: ادارات و دستگاه هاي دولتي بايد نسبت به راه اندازي يك و يا چند باجه در اتاق ميز خدمت در طبقه همكف اين فرمانداري براي رفاه حال ارباب رجوع و ارايه خدمات اداري به صورت حضوري و براي پرهيز از هدايت مراجعان به طبقات فوقاني ساختمان هاي اداري اقدام كنند.
به گزارش ايرنا، شهروندان مي توانند با مراجعه به اين ميز در فرمانداري نسبت به طرح درخواست هاي خود اقدام كنند و از راهنمايي هاي حضوري مديران براي برطرف كردن مشكلات خود بهرهمند شوند.
بوكان با 251 هزار نفر جعميت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/6185/3072
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
مهاباد - ايرنا - فرماندار بوكان گفت: از ابتداي شروع به كار ميز خدمت در اين شهرستان كه با هدف ارايه خدمات به موقع، سريع و آسان به ارباب رجوع ايجاد شده است، تاكنون 6 هزار نفر به آن مراجعه كرده اند.