سميرم، اصفهان- ايرنا- امام جمعه سميرم گفت: فتنه آمريكايي سال 88 كه در پي آن حماسه مردمي نهم دي ماه شكل گرفت عامل انسجام مجدد نيروهاي انقلابي با محوريت ولايت فقيه بود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيف الله دهقاني فيروزآبادي روز يكشنبه در مراسم گراميداشت سالروز حماسه نهم دي ماه مردم سميرم در جوار گلستان شهداي اين شهر افزود: يكي ديگر از دستاوردهاي مهم نهم دي، انسجام، وحدت، همدلي و يكپارچگي مجدّد مردم ايران اسلامي بود.
وي اظهارداشت : راهپيمايي نهم دي، نقش معجزه آسايي در پيوند دوباره دل ها و جان ها ايفا كرد چرا كه به لحاظ شرايط خاص انتخابات دهم رياست جمهوري، تبليغات و جوسازي گسترده و سو تفاهم هاي ايجاد شده اختلاف، چند دستگي، مشاجره ها و نزاع هاي فردي و اجتماعي صفوف متحد و منسجم مردم را به شدت تهديد كرده بود.
امام جمعه سميرم با تاكيد بر هوشياري و بصيرت خواص و نخبگان جامعه تصريح كرد: نخبگان بايد جلودار بصيرت و هم افزايي انقلابي باشند نه اينكه در زمين دشمنان بازي كنند و بازي بخورند و افكار عمومي را منحرف كنند.
وي خاطرنشان كرد: فتنه آمريكايي 88 با حضور مردم در 9 دي ماه همان سال تمام شد و اين يعني اينكه 9 دي ايستگاه پاياني فتنه 88 بود اما 9 دي پايان همه فتنه‌‌ها نيست و دشمن همچنان به دنبال ضربه زدن به ملت مقاوم ايران است و دست بردار نيست.
دهقاني فيروزآبادي بازخواني عبرت ‌ها و درس‌ هاي فتنه آن سال را ضامن هوشياري و بيداري دايمي ملت دانست و گفت: مردم بايد بدانند هنوز هم هستند كساني كه در داخل آگاهانه يا از سر غفلت آمريكادوست و غربگرا هستند كه بايد با بصيرت همواره مراقب اعمال اين عده باشيم.
وي ادامه داد: با تلاش جهادگونه و همگاني، ظرفيت‌هاي نظام اسلامي در غلبه بر چالش‌ها و بحران ‌سازي‌ هاي شبكه پليد امريكا، رژيم صهيونيستي و ارتجاع منطقه و تبديل تهديد به فرصت‌ هاي تعيين كننده، روز به روز ارتقا يافته و اقتدار همه‌ جانبه و بازدارنده آن تضمين‌كننده روند تكاملي انقلاب خواهد بود.
امام جمعه سميرم با اشاره به قرارگرفتن انقلاب در چهلمين سالروز فتح و شكوفايي خود افزود: جوانان مومن و انقلابي امروز بيش از گذشته بايد هوشيار باشند و در راه تعالي دين و وطن، با كسب معرفت و علم بكوشند.
7147/6026/