اروميه - ايرنا - استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر اينكه پشتيباني لازم از مبتكران و نخبگان انجام گيرد، گفت: اگر حمايت هاي لازم و كافي از اين افراد انجام شود، محصولات مورد نياز كشور توسط آنان توليد و تامين خواهد شد.

به گزارش ايرنا محمدمهدي شهرياري عصر روز سه شنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه پژوهش فناوري و فن بازار آذربايجان غربي به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به شرايط تحريمي كشور بايد از مبتكران و فناوران حمايت شود تا شاهد پيشرفت در بخش فناوري هاي جديد باشيم.
وي ادامه داد: اتفاق هاي بسيار خوبي در حوزه پژوهش و نوآوري آذربايجان غربي در حال شكل گيري است و با توسعه پشتيباني از اين بخش مي توان رشد چشمگيري را در عرصه توليد شاهد بود.
وي بيان كرد: دانشگاه اروميه، پارك علم و فناوري، جهاد دانشگاهي و سازمان فني و حرفه اي آذربايجان غربي مي توانند با متمركز كردن كارهاي ابتكاري خود زمينه پيشرفت در حوزه فناوري را فراهم كنند.
وي با اشاره به اينكه توسعه پارك علم و فناوري با وسعتي كه در حال حاضر دارد در شهر امكان پذير نيست، اضافه كرد: مسوولان اين پارك با همكاري راه و شهرسازي زمين هايي كه امكان واگذاري دارد را شناسايي كنند تا به صورت محدود در اختيارشان قرار گيرد.
استاندار آذربايجان غربي در خصوص نمايشگاه پژوهش و فناوري نيز گفت: نمايشگاه بسيار خوبي بود و بخشي از مخترعان توانستند دستاوردهاي خودشان را به نمايش بگذارند.
به گزارش ايرنا نمايشگاه پژوهش فناوري و فن بازار استان با حضور محمدمهدي شهرياري، استاندار آذربايجان غربي و جمعي از مسوولان استاني عصر روز سه شنبه در سالن نمايشگاه مجتمع فرهنگي اروميه افتتاح شد.
اين نمايشگاه / 11 تا 13 دي ماه/ از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر در محل سالن نمايشگاه مجتمع فرهنگي اروميه پذيراي علاقه مندان است.
9918/3072