تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: 39 كیلو و 900 گرم تریاك در یك عملیات پلیسی از یك دستگاه خودروی پژو 206 كشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر اظهار داشت: كاركنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار با اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و ارتقا امنیت اجتماعی و با كنترل جاده های ارتباطی و خودروهای عبوری، به یك دستگاه پژو 206 مشكوك و آن را متوقف كردند.
وی اضافه كرد: ماموران در این ماموریت كه كارشناسان مواد مخدر استان نیز همكاری داشتند، از محل های جاساز شده یك خودرو، 39 كیلو و 900 گرم تریاك كشف كردند.
سرهنگ نوری بیان كرد: راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر و پس از تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

** كشف مرغ قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین از كشف 600 قطعه مرغ قاچاق و بدون خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در جریان اجرای طرح ایست و بازرسی یك دستگاه كامیون را متوقف كردند.
سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران در بازرسی های از این كامیون، 600 قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز كشف و به اداره دامپزشكی شهرستان منتقل كردند كه یك متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.
وی اظهار داشت: بر اساس نظر كارشناسان دامپزشكی ارزش طیور كشف شده 200 میلیون ریال است.

**كشف داروهای كمیاب داخل چمدان مسافری
رییس پلیس آگاهی همدان گفت: پس از كسب خبری مبنی بر اینكه 2 دستگاه اتوبوس در حال تردد از استان های غربی به سمت همدان حامل كالای خارجی و قاچاق هستند موضوع بررسی شد.
سرهنگ رضا زارعی افزود: با افزایش اقدامات كنترلی و مراقبتی این 2 اتوبوس در ایستگاه بازرسی شهید زارعی متوقف و در بازرسی از این اتوبوس ها مشخص شد حامل مقادیری داروی كمیاب و لوازم خانگی خارجی و قاچاق هستند كه در داخل چمدان های مسافری جا سازی شده است.
سرهنگ زارعی ادامه داد: بلافاصله اتوبوس ها به همراه 2 متهم به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل و پس از تخلیه و شمارش، 76 دستگاه اتو برقی خارجی و قاچاق، 300 عدد پودر آمپول و 20 عدد قرص كمیاب از آنان كشف شد.
وی ارزش تقریبی كالای های قاچاق مكشوفه را 550 میلیون ریال برآورد كرد و گفت: پرونده متهمان در تعزیرات حكومتی در حال رسیدگی است.

** كشف 90 راس دام قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین بیان كرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یك دستگاه كامیون مشكوك و آن را متوقف كردند.
سرهنگ علی حسن حیدری افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، 90 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز كشف و 2 متهم نیز در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی اظهار داشت: كارشناسان ارزش دام های قاچاق كشف شده را حدود یك میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد كرده اند.
7526/2087