شهركرد - ایرنا- مدیركل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 3 پروانه كاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های تولیدی استان صادر شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نظری روز پنجشنبه تاكید كرد: پروانه های صادر شده طی ماه جاری برای فرآورده های تولیدی چهارمحال و بختیاری صادر شده است.
وی رعایت استاندارد كالاهای مشمول استاندارد اجباری را ضروری دانست و افزود: كالاهای مشمول استاندارد اجباری باید تولید، تمركز، توزیع و فروش از پروانه كاربرد علامت استاندارد معتبر برخوردار باشند و شماره پروانه استاندارد باید در ذیل علامت استاندارد كالای عرضه شده درج شود.
نظری تصریح كرد: مردم چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده كالاهای بدون علامت استاندارد در مراكز عرضه استان مشخصات كالا را با شماره تلفن 1517 به اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان اطلاع دهند تا بازرسان و كارشناسان استاندارد علاوه بر بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام كنند.
به گزارش ایرنا، به تازگی 11 قلم كالای فاقد علامت استاندارد شامل شامل ترشی سیر، چسب چوب، شیرآلات، قند كله، دوغ، محافظ تلویزیون و كامپیوتر، زودپز خمره ای و روغن زیتون در مراكز عرضه و فروش چهارمحال و بختیاری شناسایی و جمع آوری شد.
همچنین 6 پروانه كاربرد علامت استاندارد اجباری در چهارمحال و بختیاری به دلیل تمدید نكردن پروانه كاربرد علامت استاندارد باطل شد.
7362/2097