قزوين - ايرنا - مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين گفت: مسئولان استان با حضور در سامانه سامد پاسخگوي مشكلات مردم هستند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، معصومه مراديان روز سه شنبه با اعلام اين خبر افزود: معاون امور عمراني استاندار قزوين امروز در دفتر سامانه سامد با شنيدن درخواست ها، پيشنهاد‌ها و مشكلات مردم در زمينه هاي مختلف عمراني به سئوالات مردمي پاسخگو دادند.
وي،با تاكيد بر اينكه سامانه الكترونيكي ارتباط بين مردم و دولت (سامد) را بايد يك فرصت مناسب براي خدمت رساني بهتر به مردم بدانيم، اظهار داشت: مسئولان با حضور در اين سامانه از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پيشنهادات مردمي به شكل بهتري اطلاع كسب مي كنند.
مراديان خاطرنشان كرد: شهروندان استان قزوين مي توانند از طريق تماس 111مشكلات و مسائل خود را در خصوص دستگاه هاي اجرايي به طور مستقيم مطرح كنند.
مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين در ادامه گفت: سامانه سامد با هدف ارتقاي سطح پاسخگويي مسوولان، افزايش رضايت مندي عمومي، توسعه استاندارد‌هاي خدمت و تعامل آسان مسئولان با مردم راه اندازي شده است.
9925*3013