كرج - ايرنا - رئيس روابط عمومي و اطلاع رساني اوقاف و امور خيريه استان البرز گفت كه اين اداره كل و پارك علم و فناوري تفاهم نامه همكاري منعقد كردند.

علي علي اكبري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تفاهم نامه به منظور تحقق و سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حوزه اشتغال و رفع معضل بيكاري منعقد شده است.
وي اظهار داشت: همچنين تحقق و اجراي سياست هاي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با موضوع احياء، عمران و آباداني موقوفات با اولويت طرح هاي دانش بنيان و علم و فناوري از ديگر اهداف انعقاد اين تفاهم نامه است.
وي گفت: همكاري در استفاده از ظرفيت وقف و واقفين در راستاي ايجاد و توسعه اشتغال و اقتصاد دانش بنيان و احياء، عمران و آباداني رقبات با حمايت از فناوران و صاحبان ايده در سطح استان البرز موضوع اصلي اين تفاهم نامه مي باشد.
علي اكبري افزود: فراهم كردن امكان قانوني و شرعي همكاري، مشاركت و بهره مندي شركت هاي فناور پارك از ظرفيت و امكانات موجود موقوفات و رقبات و همچنين همكاري در شناسايي ظرفيت موقوفات و بقاع متبركه استان و بازديد ميداني از رقبات مستعد با اولويت دانش بنيان بر مبناي سند آمايش استان از جمله تعهدات اوقاف استان در اين تفاهم نامه است.
وي اظهار داشت: همچنين فراهم آوردن امكانات و ظرفيت هاي لازم به منظور بهره برداري بهينه از فضاهاي پارك، انتقال تجربه و دانش در حوزه فناوري و نوآوري به منظور ارتقاي سطح اعضا و كاركنان اداره و كمك به ترويج فرهنگ وقف در حوزه علم و فناوري و توسعه اقتصاد دانش بنيان نيز از جمله تعهدات پارك علم و فناوري استان در اين تفاهم نامه است.
اين تفاهم نامه پس از امضاي مديران كل پارك علم وفناوري و اوقاف و امور خيريه استان البرز از امروز براي مدت 2 سال بين اين 2 نهاد عملياتي شد.
6156/6993