اهواز - ايرنا - استعفاي سرپرست باشگاه استقلال خوزستان به دليل مشكلات جسمي و برطرف شدن مصدوميت ايمان مبعلي از تازه هاي خبري تيم فوتبال استقلال خوزستان است.

به گزارش ايرنا محمد اسد مسجدي پس از حضور سه ماه در تيم استقلال خوزستان به عنوان سرپرست باشگاه، روز چهارشنبه با ارسال نامه اي به مديرعامل شركت گروه ملي فولاد ايران به طور رسمي استعفاي خود را اعلام كرد.
محمد اسد مسجدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: حدود 10 روز پيش مشكل قلبي و عروقي پيدا كردم كه پس از مراجعه به پزشكان ، براي حفظ سلامتي خود و استرس كمتر، تصميم به كناره گيري از اين سمت گرفتم ضمن اينكه ديگر نمي توانستم جوابگوي خانواده ام باشم.
وي گفت:تمامي كارها را به سيد پورهاشمي قائم مقام باشگاه واگذار كردم و درخواست استعفاي خود را در يك نامه براي كسري غفوري مديرعامل شركت گروه ملي ارسال كردم.
وي درباره نتيجه درخواست استعفايش بيان كرد: در اين خصوص چيزي نمي دانم و تاكنون هيچ گونه صحبتي با من نشده است.
***
پزشك تيم استقلال خوزستان گفت: ايمان مبعلي پس از 40 روز تمرينات خود را به طور سبك با تيم آغاز كرده و وضعيت اين بازيكن رو به بهبودي است.
علي حميداوي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: ايمان مبعلي در جريان بازي با استقلال از ناحيه ساق پا دچار آسيب ديدگي شده بود كه تا شروع نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر سلامتي كامل خود را به دست مي آورد.
وي با بيان اين كه پنج روز از شروع تمرينات تيم در ايام تعطيلات مي گذرد و هنوز بدن بازيكنان سنگين است افزود: هم اكنون تمرينات تيم با يك روند به نسبت آرام زير نظر بوستاني (سرمربي) و مبعلي (بازيكن و مربي) در حال انجام است تا در ابتداي كار به بازيكنان فشار وارد نشود.
پزشك تيم استقلال خوزستان بيان كرد: در حال انجام گام نخست تمرينات بدنسازي هستيم كه خوشبختانه تاكنون به جز فريد اميري كه دچار آنفولانزا شده تمام بازيكنان صحيح و سالم هستند.
وي ادامه داد: در روزهاي آينده تمرينات هوازي تيم آغاز مي شود.
به گزارش ايرنا تيم استقلال خوزستان هم اكنون با كسب 6 امتياز در مكان شانزدهم جدول رده بندي جاي گرفته است. اين تيم در نخستين هفته از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر فوتبال به مصاف ماشين سازي تبريز مي رود.
9879 / 6037