گنبدكاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدكاووس گفت كه مردم این شهرستان برای استقبال و میزبانی از رییس جمهوری و هیات دولت در دومین سفر استانی به گلستان آماده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر كریمی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان شبكه های فضای مجازی گنبدكاووس گفت: سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به گلستان و شهر گنبدكاووس روز دوشنبه 24 دی ماه جاری انجام می شود.
وی افزود: دیدار با مردم استان گلستان در گنبدكاووس تنها دیدار مردمی رییس جمهوری در سفر یك روزه به استان است كه برای مردم این شهرستان باتنوع اقوام، مذاهب و فرهنگ ها افتخاری بزرگ است تا میزبان شایسته ای برای بالاترین مقام اجرایی كشور باشند.
كریمی اضافه كرد: برای استقبال و میزبانی از رییس جمهوری و هیات دولت، ستادی با چند كمیته فرعی در فرمانداری ویژه گنبدكاووس تشكیل و برنامه ریزی های لازم نیز انجام شده تا شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شود.
وی با قدردانی از نقش اطلاع رسانی رسانه ها و نیز بیان مطالبات عمومی مردم، از فعالان این حوزه درخواست كرد در مدت باقی مانده تا سفر رییس جمهوری و هیات دولت به اقشار مختلف مردم اطلاع رسانی نمایند.
فرماندار ویژه گنبدكاووس ادامه داد: پس از دیدار رییس جمهور با مردم، رئیس قوه مجریه در ادامه سفر یك روزه خود به مركز استان رفته و در جلسات پیش بینی شده شركت می كند.
كریمی همچنین گفت: درجریان این سفر برخی مطالبات مردم گنبدكاووس كه پیش از این نیز در نامه ای با امضای استاندار گلستان به نهاد ریاست جمهوری منعكس شده، پیگیری و جزو مصوبات سفر اعلام می شود.
وی، تسریع در احداث راه آهن گرگان - گنبد - مشهد، ایجاد دانشكده پزشكی، احداث بیمارستان 400 تختخوابی و جاده ترانزیتی موسوم به نفت، تكمیل مجتمع آبرسانی فجر و طرح ملی جمع آوری فاضلاب شهری، تكمیل طرح های ورزشی نیمه تمام و تجهیز و راه اندازی مركز جامع سرطان را از مهمترین مطالبات مردم گنبدكاووس برشمرد.
كریمی اضافه كرد: علاوه بر این، با پیگیری استاندار گلستان یك مجمتع ورزشی بزرگ در گنبدكاووس با اعتبار 400 میلیارد ریالی جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.
وی از سفر برخی اعضای هیات دولت به هر یك از 14 شهرستان گلستان در جریان سفر رییس جمهوری به استان اشاره كرد و گفت: گنبدكاووس نیز عصر روز دوشنبه میزبان یك یا دو عضو هیات دولت خواهد بود.
به گفته این مقام مسئول، در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان و به احتمال زیاد درقالب ویدیو كنفرانس از مركز استان، برخی طرح های عمرانی یا اقتصادی درسطح گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
فرماندار ویژه گنبدكاووس با تاكید مجدد بر اطلاع رسانی رسانه ها به مردم گلستان بویژه شرق این استان برای حضور گسترده در مراسم دیدار با رییس جمهوری، خاطرنشان كرد: امروز دشمنان چنین القا می كنند كه بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شده اما مردم با حضور پرشور خود خط بطلانی بر این تبلیغات دشمن خواهند كشید.
شهرستان گنبدكاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860