اهواز - ايرنا - هفته پاياني ليگ برتر فوتسال بانوان در حالي برگزار مي شود كه تيم نفت آبادان براي صعود به مرحله پلي‌ آف تلاش خواهد كرد.

به گزارش ايرنا هفته بيست و دوم و پاياني ليگ برتر فوتسال بانوان كشور روز جمعه با برگزاري پنج ديدار پيگيري مي ‌شود كه تيم ملي حفاري در يك بازي خانگي به مصاف تيم شهرداري رشت خواهد رفت؛ همچنين تيم نفت آبادان ديگر نماينده خوزستان ميهمان تيم پارس آرا شيراز است.
تيم ملي حفاري، صدرنشين جدول رده ‌بندي كه پيش از اين صعودش به مرحله پلي ‌آف قطعي شده در اين هفته بازي حساس و سرنوشت سازي در پيش دارد كه با هدايت زيور بابايي مي تواند از سد حريف خود عبور كند.
تيم نفت آبادان پس از پيروزي چشمگير مقابل ملي حفاري در هفته گذشته، شانس آن را دارد كه به عنوان تيم چهارم به مرحله پلي آف صعود كند اين در حالي است كه تيم مس رفسنجان بايد در بازي آخر خود بازنده شود.
با توجه به اينكه چهار تيم به پلي ‌آف صعود مي‌ كنند تاكنون تكليف تيم‌ هاي ملي حفاري، نامي ‌نو و دختران كوير كرمان مشخص شده است.
هم اكنون تيم هاي ملي حفاري و نفت آبادان به ترتيب با كسب 53 و 39 امتياز در مكان هاي اول و پنجم رده بندي جاي گرفته اند.
زيور بابايي سرمربي تيم ملي حفاري گفت: بازي سختي برابر شهرداري رشت در پيش داريم و نمي توان خود را از پيش برنده بازي دانست؛ هدفمان صعود به پلي آف بود كه به آن رسيديم اما تلاش مي كنيم به عنوان تيم اول راهي اين مرحله شويم.
وي با اشاره به اين كه هر چهار تيم صعود كننده به پلي آف جزو قدرت هاي اول فوتسال ايران هستند افزود: تلاش مي كنيم تا يك بار ديگر به عنوان قهرماني مسابقات برسيم اما به خوبي مي دانيم كه كار سختي داريم؛ در اين فصل بازيكنان ملي پوش به خوبي در تيم ها پخش شدند و اين موضوع به جذابيت رقابت ها كمك كرد.
بابايي با اشاره به اينكه رقابت هاي مرحله پلي آف 12 بهمن به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود گفت: ما نيز همچون ساير تيم ها تنها به قهرماني فكر مي كنيم اما نمي شود از اكنون خود را قهرمان بدانيم.
برنامه كامل مسابقات هفته پاياني به شرح ذيل است:
ملي حفاري ايران – شهرداري رشت
پارس آرا شيراز – پالايش نفت آبادان
دريژنو فرخشهر – دختران كوير كرمان
استقلال ساري – مس رفسنجان
نامي نو اصفهان – هيات فوتبال خراسان رضوي
9879/ 6037