مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي بوكان گفت: 31 دستگاه خودرو سواري و موتورسيكلت سرقت شده به ارزش چهار ميليارد و 250 ميليون ريال با تلاش ماموران آگاهي از سارقان خودرو در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ مجيد محبعلي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از مجموع اين اقلام كشف شده 6 دستگاه آن خودرو سواري و 25 دستگاه آن موتورسيكلت سرقتي است كه توسط ماموران انتظامي بوكان كشف و ضبط شد.
وي با بيان اينكه سارقان موتورسيكلت و خودرو به صورت شبكه اي عمل مي كردند، اظهار داشت: در طول هفته جاري تيم هاي عملياتي و تخصصي پليس شبكه سارق موتورسيكلت كه چهار نفر بودند همراه سه نفر مالخر دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
سرهنگ محبعلي از متلاشي شدن 2 شبكه سارق خودرو در بوكان خبر داد و افزود: در اين ارتباط پنچ نفر سارق حرفه اي خودرو دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي شهرستان شدند.
فرمانده انتظامي بوكان از شهروندان خواست خودروهاي خود را به دزدگير مجهزكرده و در صورت وقوع حادثه اي از اين قبيل به سرعت موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
وي از انهدام شبكه سه نفره سرقت خانه باغ ها و منازل در در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين شبكه تاكنون به 12 فقره سرقت خانه باغ هاي بوكان اعتراف كردند و اقلامي را كه سرقت كرده اند 200 ميليون ريال برآورد شده است؛ شهرستان بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/3020/7129