تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

تهران- ايرنا- تاييد مصدوميت «كريم بنزما» مهاجم كهكشاني ها به خاطر شكستگي انگشت دست راست، اين بازيكن فرانسوي را به هفتمين مصدوم آنها طي يك ماه اخير بدل كرد تا «سانتياگو سولاري» سرمربي بد اقبال آرژانتيني براي تشكيل تيم فوتبال مصدومان فقط به چهار بازيكن ديگر نياز داشته باشد.

به گزارش ايرنا، شبكه تلويزيوني «اي اس پي ان» روز دوشنبه نوشت: بنزما در ديدار شب گذشته تيمش مقابل رئال بتيس درست چند لحظه پيش از اتمام نيمه نخست، در جريان نبردي تن به تن با «مارك بارترا» مدافع بتيس، به شكلي ناشيانه نقش بر زمين شد و در نيمه دوم «كريستو گونزالز» جاي وي را گرفت تا نخستين حضورش را در تيم بزرگسالان رئال تجربه كند.
اين در حالي است كه باشگاه رئال بدون اشاره به مدت زمان دوري بنزما از ميادين، شكستگي انگشت كوچك دست راست مهاجم 31 ساله خود را تاييد كرد.
بحران مصدوميت در حالي گريبان گير سفيدپوشان شده است كه آنها در ماه پيش رو بايد دست كم 9 بازي انجام دهند كه از جمله مهم ترين آنها مي توان به نبرد با اتلتيكو مادريد در روز نهم يا دهم فوريه و همچنين پيكار با آژاكس در مرحله يك هشتم ليگ قهرمانان اروپا كه طبق برنامه 13 فوريه برگزار مي شود، اشاره كرد.
«سانتياگو سولاري» سرمربي رئالي ها علاوه بر بنزما، «گرت بيل»، «توني كروس»، «ماركو آسنسيو»، «ماركوس يورنته» و «تيبو كورتوآ» را در اختيار نخواهد داشت. اين در حالي است كه «ماريانو دياز» هم كه مدتي به واسطه مصدوميت از ميادين دور بود با شركت در تمرينات، ظاهرا براي جدال كهكشاني ها مقابل لوانته در جام حذفي اسپانيا آماده خواهد بود.
لازم به ذكر است، سرمربي آرژانيتني سفيدپوشان در مصاحبه اي اظهار داشت كه هيچ مشكل شخصي با «مارسلو» و «ايسكو» ندارد؛ اين در حالي است كه هيچ كدام از اين 2 بازيكن به رغم بحران مصدوميت، توسط سولاري مورد استفاده قرار نگرفته اند.
ورزشي**3991**9129