تهران-ايرنا- قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با تاكيد بر اين كه دهه فجر امسال با شكوه تر از سالهاي قبل برگزار خواهد شد گفت: تبيين دستاوردهاي پرشمار انقلاب در زمينه هاي سياسي، اجتماعي اقتصادي و فرهنگي وارائه كارنامه چهل ساله نظام در دولت هاي چهار دهه گذشته رويكرد اصلي اين شورا در مراسم است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ نصرالله لطفي عصر سه شنبه در نشست استانداران كه در وزارت كشور برگزار شد بر نقش مهم وزارت كشور در برگزاري مراسم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و بويژه نقش استانداران در اجراي بخشنامه 13 بندي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اين زمينه در استان ها تاكيد كرد.
وي در ادامه افزود: يكي از برنامه هاي شاخص ايام مبارك دهه فجر برپايي نمايشگاه هاي فجر به منظور تبيين و ارائه دستاوردهاي چهل سال پيروزي انقلاب اسلامي است و بايد با حفظ همه سلائق و هم افزايي امكانات موجود در استانها، دين خود را به انقلاب اسلامي ادا كنيم.
لطفي گفت: مسئوليت كارگروه هاي اجتماعي، اقتصادي و شهري ستاد برگزاري مراسم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ترتيب با معاونان اجتماعي، هماهنگي امور اقتصاي و توسعه منطقه اي و عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور است.
رئيس ستاد گراميداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي، شعار اصلي مراسم دهه فجر امسال را 'افتخار به گذشته و اميد به آينده' اعلام كرد و افزود: تبيين دستاوردهاي پرشمار انقلاب اسلامي در تمام زمينه هاي سياسي، اجتماعي اقتصادي و فرهنگي، ارائه كارنامه چهل ساله نظام جمهوري اسلامي ايران در تمام دولت هاي چهار دهه گذشته و احصاء و پاسخ به شبهات پيرامون اهداف و آرمانهاي انقلاب اسلامي بويژه براي نسل جوان و آينده ساز كشور از جمله رويكردهاي اصلي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در مراسم امسال خواهد بود.
وي با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با حفظ شؤون و حرمت اين مناسبت، جشن هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را برگزار خواهيم كرد و نورافشاني و سر دادن بانگ تكبير بجاي 21 بهمن در شامگاه 22 بهمن ماه در 400 شهر كشور برگزار خواهد شد.
سيام**1058**1535