اروميه - ايرنا - رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: يك شبكه سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان بوكان كشف و منهدم شد و سه نفر سارق و مالخر در زمينه دستگير شدند.

سرهنگ سامان غني زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان هاي اروميه، مهاباد، پيرانشهر، نقده، محمديار و اشنويه، موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت و ماموران با زير نظر گرفتن سارقان، آنان را حين سرقت دستگير كردند.
وي با تاكيد بر اينكه پس از انجام استعلام هاي لازم مشخص شد كه متهمان از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند، بيان كرد: متهمان در بازجويي هاي پليسي به 150 فقره سرقت قطعات داخلي خودرو اعتراف و كارشناسان ارزش ريالي سرقت هاي صورت گرفته را سه ميليارد ريال عنوان كردند.
وي ادامه داد: ماموران آگاهي در بازرسي از مخفيگاه سارقان تعدادي از اموال مسروقه را نيز كشف و ضبط كردند.
رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: متهمان اموال مسروقه را در شهرستان هاي بوكان و اروميه به فروش مي رساندند.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/3072