مهاباد - ايرنا - فرماندار تكاب گفت: خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان نماد استقامت بر سر آرمان هاي انقلاب اسلامي هستند.

به گزارش ايرنا، علي مكرمي روز يكشنبه در نشست مشورتي ايثارگران تكاب با گراميداشت فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: خانواده هاي معظم شهدا سال ها با تحمل رنج و سختي فراوان و با روحيه گذشت و فداكاري در مسير آرمان هاي انقلاب اسلامي ايستادگي و مقاومت كرده اند.
وي با بيان اينكه جانفشاني شهداي والامقام و صبر و تحمل خانواده هاي معظم آنان همواره بايد ذكر شود، ادامه داد: خانواده هاي شهدا حق بزرگي بر مسوولان دارند و همواره بايد تكريم و تجليل شوند.
وي با اشاره به اينكه نجابت و بزرگي خانواده هاي شهدا در تحمل مشكلات ستودني است، بيان كرد: ايثار و مجاهدت خانواده هاي شهدا هم سنگ رشادت هاي شهيدان والامقام است و هيچگاه نبايد فراموش شود.
مكرمي با بيان اينكه كيفيت خدمات ارائه شده به خانواده هاي شهدا و جانبازان بايد ارتقا يابد، گفت: بنياد شهيد يادگار ارزشمند امام خميني (ره) است و امروز كه در چهل سالگي انقلاب اسلامي هستيم اهميت و جايگاه والاي اين نهاد بيش از گذشته مشهود است.
وي بيان كرد: بنياد شهيد تكاب در نامگذاري خيابان ها و معابر عمومي به نام شهداي والامقام نقش تاثير گذارتري ايفا و در اين زمينه با شهرداري و شوراي شهر بيشتر از پيش تعامل و همكاري كند.
مكرمي افزود: بنياد شهيد زمينه ساماندهي گلزار مطهر شهدا و برگزاري نشست هاي هم انديشي با حضور خانواده هاي شهدا و جانبازان را فراهم كند.
تكاب با 81 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده و 450 شهيد به انقلاب اسلامي تقديم كرده است.
3020/7514/2093