تهران- ايرنا- مفقود شدن هواپيماي اختصاصي حامل «اميليانو سالو» مهاجم تازه وارد تيم كادريف سيتي بر فراز كانال مانش، نگراني ها را در خصوص وضعيت سلامتي اين بازيكن افزايش داد.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبر يورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: هواپيماي اختصاصي حامل مهاجم جديد و 14 ميليون پوندي كادريف، روز گذشته از شهر نانتس به پرواز درآمد اما مدتي بعد از رادار خارج شد.
با اين حال، اگرچه حضور يا عدم حضور سالا در هواپيماي مذكور هنوز تاييد نشده است اما نگراني اصلي باشگاه كارديف، به محل اقامت كنوني وي مرتبط است.
مهاجم آرژانيتني تيم نانتس كه در فصل جاري 13 گل براي اين تيم فرانسوي به ثمر رسانده است، روز گذشته موفق به حضور در باشگاه جديدش يعني كارديف نشد؛ جايي كه به تازگي با قراردادي سه سال و نيمه به آن ملحق شده است.
در بيانيه پليس ساحلي جزيره گرنزي (مجموعه‌اي از جزاير كه در نزديكي بريتانيا در كانال مانش واقع شده‌ است) ضمن اشاره به جستجوي گسترده هوايي و دريايي براي يافتن نشانه اي از هواپيماي مفقود شده، آمده است: گارد ساحلي گرنزي در سال 2023 از سوي برج مراقبت پرواز جرسي هشداري را مبني بر خارج شدن يك فروند هواپيماي سبك از رادار اين مركز دريافت كرده و به سرعت قايق هاي نجات را به محل مذكور اعزام كرده است اما تاكنون هيچ نشانه اي از هواپيماي مفقود شده، يافت نشده است.
ورزشي**3991**2024