اهواز - ايرنا - فرمانده انتظامي رامهرمز گفت: 10 واحد صنفي متخلف در راستاي تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي در شهرستان رامهرمز تعطيل شد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مراد ظاهري افزود: به منظور ساماندهي واحد‌هاي صنفي و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفيقي ماموران پليس امنيت عمومي و بازرسان اتحاديه صنوف، صنعت و معدن و تجارت از 70 واحد صنفي در نقاط مختلف شهرستان رامهرمز بازديد كرد.
وي افزود: در اين زمينه تعداد 10 واحد صنفي به دليل رعايت نكردن ضوابط انتظامي و نداشتن پروانه كسب و همچنين گران فروشي تعطيل و براي 45 واحد صنفي به دليل نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاريه صادر شد.
فرمانده انتظامي رامهرمز با تاكيد بر ادامه طرح هاي نظارت بر اماكن و صنوف مختلف و قدرداني از همكاري خوب شهروندان با پليس در اجراي اين گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و يا برخورد با تخلفات صنفي، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
شهرستان رامهرمز در جنوب شرق اهواز واقع است.
9 دي امسال نيز فرمانده انتظامي ماهشهر در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و كنترل و ساماندهي صنوف از تعطيل كردن 39 واحد صنفي متخلف در ماهشهر خبر داده بود.
7152/ 6037