زاهدان - ايرنا - مدير امور اراضي سيستان و بلوچستان گفت: امسال 250هكتار از اراضي ملي اين استان براي اجراي 15 طرح كشاورزي و 16 طرح غير كشاورزي به متقاضيان واگذار شده است.

به گزارش ايرنا محمود بزي روز يكشنبه در نشست با دست اندكاران امور اراضي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: اجراي كاداستر عرصه هاي كشاورزي در سطح 42 هزار هكتار در سواحل مكران، اجراي خدمات الكترونيكي و درج اطلاعات سه هزار پرونده در سامانه امور اراضي كشور، وصول چهار ميليارد و 500 ميليون ريال عوايد حاصل از اجاره و فروش اراضي، نظارت بر اجراي 432 طرح در سطح چهار هزار و 800 هكتار و نظارت بر فعاليت مجريان طرح هاي واگذار شده از ديگر اقدامات اين مديريت از ابتداي سالجاري تاكنون بوده است.
وي افزود: همچنين به منظور تثبيت مالكيت و صدور سند اراضي سه هزار پرونده در اين مديريت تشكيل و 200 فقره در سطح 500 هكتار منجر به صدور سند شده است.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان جهاد كشاورزي سيستان وبلوچستان نيز در اين نشست گفت: وسعت زياد اين استان و جمعيت 51 درصدري در مناطق روستايي نياز به تلاش مضاعف دارد تا خدمات شايسته اي براي مردم انجام دهيم.
محمد رضا سيد الحسيني از مدير و كاركنان امور اراضي سيستان و بلوچستان خواست در انجام امور واگذاري اراضي و صدور اسناد مالكيت بهره برداران بخش كشاورزي با هماهنگي همه بخش‌ها مطلوب ترين خدمات را به همه توليد كنندگان استان ارائه دهند.
7316**3213