رشت - ايرنا - آتش سوزي دو منزل مسكوني صبح امروز (دوشنبه) در خيابان تختي و نيز پيركلاچاي رشت با تلاش آتش نشانان مهار شد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت روز دوشنبه در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: حادثه آتش سوزي يك منزل مسكوني صبح امروز به مركز ستاد فرماندهي 125 آتش نشاني اطلاع داده شد كه بلافاصله 13 دستگاه خودروي اطفايي و آبرسان به همراه 28 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه در خيابان تختي اعزام شدند.
شهرام مومني با بيان اين كه آتش نشانان اعزامي براي مهار اين آتش سوزي با ايمن سازي و قطع سيستم گاز و برق، نسبت به مهار آتش و پيشگيري از گسترش آن اقدام كردند، اظهار داشت: علت حادثه قرار دادن بخاري و اجاق گاز تك شعله روشن و ترك محل گزارش شده است.
معاون عمليات سازمان آتش نشاني رشت بيان داشت: يكپارچگي سقف ها موجب آسيب ديدگي قسمتي از سقف همجوار را نيز فراهم كرد كه با تلاش آتش نشانان از گسترش و پيشروي آن جلوگيري شد.
وي درباره وقوع حادثه آتش سوزي ديگري در صبح امروز در پيركلاچاي رشت اظهار داشت: با دريافت اين آتش سوزي، 15 آتش نشان با هفت خودروي اطفايي به محل حادثه اعزام شدند كه آتش نشانان نسبت به مهار و اطفاي آتش اقدام كردند و از سرايت آتش به خانه هاي همجوار پيشگيري شد.
وي با بيان اين كه علت حادثه و ميزان خسارات وارده در اين آتش سوزي در دست بررسي است، خاطر نشان كرد: در دو مورد آتش سوزي ياد شده به كسي آسيبي نرسيد.
آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت داراي 14 ايستگاه است.
7286/2007