سمنان- ايرنا- رئيس سازمان بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي كشور گفت: بازاريان و اصناف در جنگ اقتصادي از سوي استكبار جهاني عليه مردم ايران حامي ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در حاشيه همايش نقش اصناف و بازاريان در پيروزي انقلاب اسلامي در شبستان امامزاده يحيي (ع) سمنان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استكبار جهاني در 40 سالگي انقلاب جنگ اقتصادي عليه ملت ايران شروع كرده است و بازاريان با حمايت همه جانبه از نظام اين توطئه ها را ريشه كن مي كنند.
وي خاطرنشان كرد: بازاريان در مقاطع مختلف براي پيروزي و حفظ آرمان هاي امام راحل وارد صحنه شدند و اين قشر از جامعه در پيروزي انقلاب نقش غيرقابل انكاري داشته است.
رئيس سازمان بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي كشور ادامه داد: جلوگيري از گران فروشي در اين شرايط سخت اقتصادي سرلوحه كار تمامي اصناف و بازاريان در نقاط مختلف كشور قرار دارد و اين افراد حامي واقعي مردم و انقلاب هستند.
حسن پور اضافه كرد: جنگ اقتصادي دشمنان اتحاد و همدلي مردم ايران را نشانه گرفته است و بازاريان با حمايت هاي همه جانبه از قشر محروم جامعه براي سرافكندگي استكبار جهاني تلاش مي كنند.
وي تصريح كرد: در تمامي نقاط جهان بازاريان و تاجران به فكر درآمد اقتصادي سرشار هستند اما در ايران اسلامي اين افراد در زمان جنگ تحميلي با حضور در ميدان هاي نبرد حق عليه باطل براي عزت و سربلندي ايران اسلامي تلاش كردند.
رئيس سازمان بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي كشور گفت: كنترل قيمت كالاهاي ضروري و كاهش فشار اقتصاد در آستانه نوروز 98 در اولويت كاري تمامي بازاريان قرار دارد و با همدلي و اتحاد ملي براي آباداني و توسعه ايران تلاش خواهيم كرد.
به گزارش ايرنا، در اين آيين مركز نيكوكاري اهل بيت (ع) اصناف و بازاريان شهر سمنان افتتاح شد.
در اين همايش بهروز اسودي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سيد جواد رضوي مديركل كميته امداد استان و جمعي از بازاريان شهر سمنان حضور داشتند.
استان سمنان حدود 50 هزار واحد صنفي دارد كه 10 هزار واحد از اين تعداد در شهرستان سمنان قرار دارد.
7339/6103