ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي بدره از دستگيري شرور سابقه دار اين شهرستان خبر داد و گفت: متهم سابقه دار در آخرين فعاليت شرورانه خود با سلاح سرد به يكي از كاركنان يك شركت حمله كرده بود كه با تلاش ماموران شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير شد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ عزت اله متين فر اظهار داشت: با شكايت هاي ارائه شده از سوي شهروندان در خصوص درگيري و اقدام به شرارت فردي سابقه دار در سطح شهرستان بدره ، تيم هاي تخصصي و اطلاعاتي اين فرماندهي اقدامات خود را آغاز كرده و دستگيري اين متهم را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: اين متهم سابقه دار در آخرين اقدام شرورانه خود با برنامه اي از پيش طراحي شده و با همكاري برادر خود كه فردي شرور و سابقه دار است با سلاح سرد يكي از كاركنان يك شركت پيمانكاري كه به ارائه خدمات آب رساني در سد سيمره مبادرت دارد حمله و وي را به شدت مجروح مي كند.
متين فر يادآور شد: با حضور تيم هاي اعزامي انتظامي شهرستان بدره و انجام اقدامات انتظامي و اطلاعاتي، دستگيري متهمان در دستور كار قرار گرفت و در يك اقدام ضربتي و به موقع در همان ساعات اوليه همدست متهم در يك عمليات غافلگيري شناسايي ، دستگير و تحويل مرجع قضائي شد.
وي گفت: اقدامات گسترده اي از جمله شناسايي و رصد اطلاعاتي تمامي پاتوق ها، مخفيگاه هاي احتمالي و هرگونه ارتباطات با وابستگان در سطح شهرستان بدره و شهرستان هاي مجاور با اخذ دستورات لازم قضائي صورت پذيرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان بدره افزود: متهم با پي بردن به غير مقدور بودن خروج از استان و قريب الوقوع بودن دستگيري، ناگزير با مراجعه به ستاد انتظامي شهرستان بدره خود را تسليم ماموران كرد.
وي اظهار داشت: متهم پس از تسليم تحت بازجويي هاي فني و پليسي قرار گرفت و به جرائم خود و از جمله اقدام به شرارت نسبت به شهروندان و عوامل اجرايي يك شركت پيمانكاري اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان بدره با بيان اينكه متهم جهت سير مراحل قانوني با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد و گفت: اقدامات پرسنل نيروي انتظامي به عنوان خدمتگذاران ولايت و مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در راستاي امنيت اجتماعي شهرواندان آماده هر گونه ايثار و از خود گذشتگي است.
7172/6119