تهران- ايرنا- مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: جايگاه سرپرستي تيم فوتبال استقلال متعلق به اصغر حاجيلو است و او به زودي فعاليت خود را در تيم از سر خواهد گرفت.

نصرالله عبداللهي روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا اظهار داشت: اينكه گفته مي شود من سرپرست استقلال شده ام، درست نيست. تحت هيچ شرايطي اين كار را انجام نخواهم داد چرا كه آن جايگاه متعلق به اصغر حاجيلو است.
اصغر حاجيلو سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران امروز در يكي از بيمارستان هاي تهران تحت عمل قلب قرار گرفت و گفته مي شود كه حال عمومي وي خوب است.
عبداللهي درباره اينكه در باز ي استقلال و پيكان چه كسي نقش سرپرست را ايفا خواهد كرد، خاطر نشان كرد: به طور حتم يكي از اعضاي كادر فني استقلال اين نقش را بر عهده خواهد گرفت و مشكلي از اين بابت وجود نخواهد داشت. هماهنگي هاي هتل و برنامه ريزي هاي قبل از بازي توسط مسوولان استقلال انجام مي شود و نوشتن برگه هاي تعويض كار سختي نيست.

** منشا از خريدهاي خوب استقلال است
مدير فني استقلال تصريح كرد: گادوين منشا بازيكن تاثيرگذاري در پرسپوليس بود و توانايي هاي فني زيادي دارد كه مي تواند در ادامه مسابقات ليگ برتر به استقلال كمك كند. او بازيكن توانمندي است و يكي از خريدهاي خوب استقلال محسوب مي شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه وينفرد شفر در جريان خريد منشا بود يا خير؟، گفت: تمام بازيكناني كه جذب استقلال شدند با نظر شفر انتخاب شدند و اين سرمربي استقلال است كه تصميم مي گيرد چه نفراتي به تيم اضافه شده و چه نفراتي در فهرست خروجي قرار بگيرند. مطمئن باشيد با تاييد وينفر شفر مديران استقلال با منشا قرارداد همكاري بستند.
عبداللهي افزود: استقلال با تقويت خود براي نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا برنامه هاي زيادي دارد و به دنبال اين است با كسب نتايج قابل قبول رضايت هوادارانش را جلب كند.
وي در پايان گفت: بازي با پيكان شروعي دوباره براي استقلال در ليگ برتر خواهد بود و پيش بيني من بر اين است اولين سه امتياز دور برگشت براي آبي پوشان تهراني خواهد بود.
ورزشي**م.ت**9129