اهواز-ايرنا- رئيس پليس آگاهي خوزستان گفت: باند سارقان منزل با 36 فقره سرقت در شهرستان اهواز شناسايي و منهدم شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ سعيد شعبان شامگاه چهارشنبه در اين خصوص اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در برخي مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي با اقدامات گسترده اطلاعاتي باند چهار نفره سارقان منزل را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در چند عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي خوزستان با بيان اينكه متهمان در تحقيقات به عمل آمده به 36 فقره سرقت منزل اعتراف كردند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي داده شدند.
فرمانده انتظامي خوزستان نيز در 28 آذرماه سال جاري از دستگيري اعضاي يك باند سرقت منازل در شهرستان اهواز خبر داده بود.
همچنين جانشين فرمانده انتظامي خوزستان در پنجم بهمن نيز از دستگيري سارق حرفه اي با 22 فقره سرقت در شهرستان شادگان خبر داده بود.

*دستگيري فرد شرور توسط پليس مسجدسليمان
فرمانده انتظامي مسجدسليمان از دستگيري فرد شرور كه سابقه تيراندازي، سرقت، خريد و فروش مواد مخدر و تعدي و تمرد نسبت به ماموران را در پرونده خود داشت، در شهرستان مسجدسليمان خبر داد .
سرهنگ علي حسيني در تشريح اين خبر گفت: در پي تيراندازي سارق شرور و سابقه دار در شهرستان مسجد سليمان با سلاح شكاري كه منجر به زخمي شدن يكي از ماموران انتظامي اين شهرستان شده بود ، اقدامات لازم براي شناسايي و دستگيري اين سارق در دستور كار قرار گرفت.
وي افزود:متهم پس از اقدام به تيراندازي بلافاصله متواري و در يكي از استان هاي همجوار مخفي شده بود كه تيم ويژه اي جهت شناسايي و دستگيري وي تشكيل شد.
فرمانده انتظامي مسجدسليمان ادامه داد: مأموران پليس با اقدامات اطلاعاتي و فني و انجام تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي و پوشش مناسب محل تردد متهم، مخفيگاه وي را شناسايي و در حالي كه قصد خروج از كشور داشت، با هماهنگي و اخذ نيابت قضائي، در يك عمليات غافلگيرانه و ضربتي در يكي از استانهاي همجوار دستگير كردند.
وي يادآور دشد: متهم دستگير شده داراي چندين فقره سابقه سرقت، تيراندازي در محلات، خريد و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غير مجاز و تعدي و تمرد نسبت به ماموران را در پرونده خود دارد.
سرهنگ حسيني تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
وي با تاكيد بر جديت و قاطعيت پليس در مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومي، از همكاري و مشاركت خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي و برقرار ي نظم و امنيت قدرداني كرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف و هنجارشكني توسط افراد قانون گريز، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در كمترين زمان ممكن نسبت به دستگيري مجرمان اقدام شود.
همچنين در موردي مشابه فرمانده انتظامي استان خوزستان در 28 در ماه سال جاري از دستگيري مردي كه پس از ارتكاب قتل در اهواز متواري شده و با مدارك جعلي قصد خروج از كشور را داشت در خرمشهر توسط پليس شناسايي و دستگير شد.
7152/6064