ساري- ايرنا- هشت طرح امروز پنجشنبه همزمان با هفتمين روز از دهه مبارك فجر در بابل افتتاح يا كلنگ زني شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اعتبار اين طرح هاي عمراني و خدماتي 310 ميليارد ريال اعلام شد.
عمليات اجرايي تقاطع غير همسطح كمربندي جنوبي بابل با اعتبار 150 ميليارد ريال، مهم ترين طرحي بود كه امروز با حضور استاندار مازندران آغاز شد.
همچنين در اين روز ايستگاه برق 20/63 كيلو ولت روستاي احمد چاله پي از توابع بخش مركزي بابل با اعتبار 90 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
افتتاح فيبر نوري و اينترنت پرسرعت در شهرك هاي صنعتي لاله آباد و بابلكنار با اعتبار 11 ميليارد ريال و بهره برداري از گاز رساني به شهرك صنعتي لاله آباد با اعتبار 16 ميليارد ريال از ديگر طرح هاي افتتاح شده در اين روز بوده است.
ساختمان بخشداري لاله آباد با مساحت 440 متر مربع و با اعتبار هفت ميليارد ريال و نيز مجتمع آبرساني به شيخ محله، قصاب امير، درزيكلا نوشيرواني و ريگ چشمه با اعتبار حدود 51 ميليارد ريال نيز بهره برداري شد.
همچنين بهره برداري از آسفالت راه روستايي كبرياكلا به طول يك و نيم كيلومتر و عرض شش متر با اعتبار سه ميليارد و 100 ميليون ريال در اين روز افتتاح شد.
فرماندار بابل در آيين افتتاح شبكه فيبر نوري در شهرك صنعتي لاله آباد بابل گفت: دولت حمايت از شهرك هاي صنعتي و رفع مشكلات توليد كنندگان را از جمله اولويت هاي كاري خود مي داند.
قربانعلي وليزاده بورا افزود: در شرايط كنوني توليد كنندگان در رونق اقتصادي و برون رفت از مشكلات نقش برجسته اي دارند و همه ما بايد تلاش كنيم تا مشكلات پيش روي اين قشر را برطرف كنيم.
وي اظهارداشت: به هيچ عنوان نبايد اجازه دهيم توليد كنندگان براي رفع مشكلات خود به دنبال مديران باشند بلكه ما بايد با يك برنامه ريزي دقيق به سراغ توليد كنندگان برويم و براي رفع مشكلاتشان تلاش كنيم.
71 طرح عمراني، زيربنايي ، خدماتي و آموزشي همزمان با دهه مباركه فجر با اعتبار 840 ميليارد ريال در شهرستان بابل در حال بهره برداري است.
7343/1654