مهاباد - ايرنا - چهار طرح عمراني و خدماتي با بيش از 52 ميليارد ريال هزينه به مناسبت دهه مبارك فجر با حضور امام جمعه، نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و جمعي از مسوولان اين شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، طرح هاي افتتاحي شامل يك واحد پرورش گاو شيري در روستاي گوگ تپه، مركز خدمات جامع سلامت روستاي قم قلعه، آسفالت معابر و راه ارتباطي 6 روستا و طرح هاي شهرداري گوگ تپه است.
مركز پرورش گاو شيري روستاي گوگ تپه به ظرفيت 30 راس از توابع بخش مركزي با 12 ميليارد ريال هزينه احداث شده و با ايجاد آن براي سه نفر فرصت شغلي به وجود آمده است.
آسفالت راه روستايي و آسفالت معابر و جدول گذاري و بهسازي راه روستاهاي قزلقوپي، حاجي خوش، حمزه آباد، برده رشان، خور خوره، كلتپه نيز با مجموع 28 ميليارد و 500 ميليون ريال به همين مناسبت به بهره برداري رسيد.
همچنين مركز خدمات جامع سلامت روستاي قم قلعه با زيربناي 100 مترمربع و هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و 300 ميليون هزينه افتتاح شد كه به بيش از 2 هزار نفر خدمات و مشاوره بهداشتي ارايه مي كند.
پروژه هاي طرح هادي شهر گوگ تپه نيز كه سال گذشته تبديل به شهر و داراي شهرداري مستقل شده است، با مجموع 11 ميليارد ريال هزينه مورد بهره برداري قرار گرفت.
به گزارش ايرنا، همزمان با دهه مبارك فجر، 61 طرح در زمينه هاي مختلف عمراني و خدماتي در سطح مهاباد با يكهزار و 130 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاريخي امام خميني(ره) به ميهن اسلامي و پيروزي انقلاب اسلامي ايران به نام ايام الله دهه فجر نامگذاري شده است و امسال جشن هاي چهلمين سال پيروزي انقلاب در سراسر كشور برگزار مي شود.
9903/6185/2093