همدان- ایرنا- راهنمایی و رانندگی همدان با صدور اطلاعیه ای محدودیت های ترافیكی روز 22 بهمن این شهر را اعلام كرد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا در متن این اطلاعیه آمده است: با تبریك سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیك روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مومن استان در روز 22 بهمن، در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت های ترافیكی اعمال می شود.
مسیر راهپیمایی پیش بینی شده در شهر همدان، میدان حضرت امام راحل به سمت امام زاده عبدالله، بلوار كاشانی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی سینا و تجمع در امام خمینی(ره) است.
در صورت توقف خودرو و موتورسیكلت در مسیرهای یاد شده از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل می شود.
از ساعت هفت صبح تردد خودروهای شخصی از تمام خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی(ره)، میدان امام زاده عبدالله از میدان فلسطین بلوار زینبیه، میدان عین القضات از بلوار علویان، خیابان باباطاهر ورودی به سمت امام زاده عبدالله، از میدان امام زاده عبدالله به سمت بلوار كاشانی و تمام مسیر بلوار كاشانی، بلوار خواجه رشید تمامی مسیرهای منتهی به میدان آرامگاه بوعلی سینا و بلوار مدنی از بریدگی آخر ممنوع است.
همچنین از میدان جهاد، خیابان بین النهرین، نقاطع اورژانس در پاستور به سمت آرامگاه بوعلی سینا و میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید، خیابان شریعتی از سمت میدان امام ورودی به تقاطع خواجه رشید و همچنین تردد خودروهای حمل و نقل عمومی از زمان تجمع و شروع راهپیمایی تا پایان مراسم ممنوع است.
پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست از پارك خودرو و موتورسیكلت در مسیرهای راهپیمایی جدا خودداری نمایند چراكه در صورت بی توجهی به این توصیه وسیله نقلیه راهی پاركینگ می شود.
به دلیل جلوگیری از بروز گره های ترافیكی، شهروندان از وسایل نقلیه شخصی كمتر استفاده كنند یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل هایی كه توقف آنان مشكلات ترافیك را ایجاد نمی نماید، پارك كنند.
تردد موتورسیكلت نیز همانند خودرو در بین راهپیمایان ممنوع است و در صورت بی توجهی به دستورات پلیس موتورسیكلت برابر قانون متوقف و به پاركینگ منتقل می شود.
7526/2090