تهران-ایرنا- دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه آمریكا از روسیه و دیگر كشورها نمی‌ترسد، بلكه از اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ایران می‌ترسد، گفت: آمریكا در مقابله با ملت ایران شكست خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام ‌و سلام بر این ملت، هدف انقلاب اسلامی این بود كه حاكمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشكند و حكومت الله و مردم بر مردم را برقرار كند.
آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شكن، موسی فرعون شكن و محمد (ص) طاغوت‌ شكن و خمینی (ره) بت ‌شكن بود.
دبیر شورای نگهبان افزود: این مملكت در دنیا آبرو پیدا كرده است،‌ مملكت ما به بركت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا كرد و قدرت شكن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.
آیت الله جنتی ادامه داد: آمریكا از روسیه و دیگر كشورها نمی‌ترسد بلكه از اسلام و انقلاب می‌ترسد، ما هم به آمریكا می‌گوییم كوچك‌تر از آن هستی كه بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشكنی، تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.
وی اظهار امیدواری كرد كه به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا كنیم.
دبیر شورای نگهبان همچنین گفت: اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم كه آرزوی شكست نظام اسلامی را به گور می‌برید. ببینید مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شكوه برگزار می‌كنند، چشم‌تان را باز كنید.
آیت‌الله جنتی گفت: مردم ما ایستاده‌اند،‌ مردم همه مشكلات را تحمل می‌كنند، اما شكست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌كنند. این را امام (ره) هم فرمودند.
سیام**9121**1535